--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, September 07, 2004


انتقاد از روزنامه شرق

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.صائبى

براى نوشتن يک مطلب در مورد سخنرانى اخير دکتر سروش در مورد روشنفکرى دينى، در بدر به دنبال پيدا کردن جوابيه مرديها به سروش هستم. از طرفى هر چه به سايت اينترنتى روزنامه شرق چه آدرس قديم و چه آدرسى که اخيرا اعلام شده بود، مراجعه مى کنم هنوز روى روزنامه تاريخ پنج شنبه پنج شهريور و اين تيتر يخ بسته است: «فراخوان آيت الله سيستانى براى حركت به نجف» !
گويا هنوز حتى روزنامه هايى که خودشان را متعلق به عصر جامعه مدنى و مدرنيته مى دانند، توجه لازم را به انتشار اينترنتى روزنامه ندارند. در خوشبينانه ترين پيشداورى، «مشکلات فنى» همچنان پابرجا است که بر طرف نشدن «مشکلات فنى» سايت يک روزنامه بعد از گذشت يازده روز بسيار عجيب و درخور انتقاد است. در هر حال اميدوارم جوابى قانع کننده از جانب متوليان روزنامه شرق وجود داشته باشد.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى