--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, October 09, 2004


طنز
ـــــــــــــــــــ
«اکبر گنجى»

- نيره اخوان؛ راه‌يافته اصفهان در مجلس هفتم طي يك تذكر آيين نامه اي انتقال مخفيانه برخي ادارات مجلس به ساختمان بهارستان را «خلاف تقوا» توصيف كرد .
- حميدرضا حاجي بابايي،عضو هيأت رئيسه راه یافتگان مجلس آبادگران ازهمدان در جلسات هفتگي جامعه اسلامي اصناف و بازار تهران گفت: « فناروي هسته‌اي از اصول ديني است.» وی هم چنین گفت: «اگر روزي، تهديد آمريكا براي ارسال پرونده به شوراي امنيت تحقق يابد، از NPT خارج خواهيم شد. اگر به ايران، اجازه صادر كردن 10درصد نفت را هم ندهند، نفت به بشكه اي 100 دلار هم خواهد رسيد و در صورت جنگ در اين منطقه و آتش بازي در خليج فارس، نفت بشكه‌اي 500 دلار هم پيدا نخواهد شد.»
- شكرالله عطارزاده، عضو كميسيون انرژي مجلس آبادگران گفت: «استيضاح خرم، تجلي اراده قوي مجلس در دفاع از حاكميت ديني بود. »
- رمضان زاده سخنگوی دولت اعلام کرد: «دولت مطابق عهدی که با مردم بسته؛ تا روزی که بتواند به وعده های خویش عمل کند؛ استعفا نمى دهد.» وی نگفت در چه صورت ؛ دولت قادر به عمل به وعده هایش نخواهد شد!
- حسين شريعتمداری ؛ مشاور امنیتی خامنه ای وپای ثابت جلسات بلندپایگان رژِیم؛ در مقاله معروف خانه عنکبوت نوشت: « در انتظار «پسند» او (امام زمان) قلم بر كاغذ رانده ايم.» ( وخانه عنکبوت ساخته‌ايم)

مى بینید؟ همین چند روزپیش بود نوشتم برای خندیدن نیاز نیست به سایت های جوک بروید؛ بلکه فقط کافی است حرفهای اداره کنندگان مملکت را بخوانید! این اخباررا ازامروزو بامداد نقل کردم. یک پیشنهاد به دوستان فانوس نویس! لطفا برای جلب رضایت بیشتر خواننده های عزیز فانوس و آوردن لبخند به لبشان؛ هر وقت سخنان مضحکی از این دست را در جایی خواندید؛ اینجا هم پست کنید تا ما هم بخوانیم و بخندیم و لذتش را ببریم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى