--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, October 03, 2004


پايان تراژدي خرم
ـــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

بالاخره طلسم شكسته شد و نمايندگان مجلس هفتم وزيري از كابينه‏ي خاتمي را از مسئوليت بركنار كردند. 188 راي مخالف در برابر 58 راي مخالف و 9 ممتنع حكايت از مخالفت شديد نمايندگان با خرم داشت. محافظه‏كاران اين واقعه را مديون كودتاي يكم اسفند هستند. گفتم واقعه و نگفتم پيروزي، چون اين بدنامي براي مجلس هفتم در افكار عمومي باقي ماند كه به جاي اين كه نظامياني كه افتضاح فرودگاه بين‎المللي را به وجود آوردند خلع شوند، دولت مورد هجوم قرار گرفت و اين خود نشان از سياسي بودن اين قضيه دارد. حداقل مي‎شد همين قدر فشاري كه به مهندس خرم وارد شد به نظاميان هم بيايد كه هرگز چنين نشد. به هر حال اين تراژدي به ازدواج ختم نشد و به مرگ يكي از طرفين انجاميد.
به نظر مي‎رسد كودتاچيان وقيح‏تر شده باشند و نمونه‏ي اخير آن درخواست جنتي از مجلس براي افزودن بندي به نفع قوه‏ي قضاييه در برنامه‎ي چهارم بود. امري كه نمايندگان مجلس ششم با آن مخالفت كرده بودند و آن قدر وقيحانه مطرح شد كه مجلس هفتم نيز نتوانست ننگ آن را براي خود بخرد.
در اين يك سال شاهد تعامل مثبت!!! و سازنده‏ي!!!! بيش‎تري هم از طرف نمايندگان با دولت خواهيم بود. به گمانم حداد عادل و داردسته‏اش كه دارند حسابي آباد مي‎كنند باورشان شده كه منتخب مردم هستند. خدا همه‏ي ما را از خواب بيدار كند!


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى