--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, October 05, 2004


طنز!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اکبر گنجی

وضع جالبی شده. اگه دلتون می خواد کلی بخندین لازم نیست به سایت بدهی دات کام و یا پرشین جوک و از این دست سایت ها بروید؛ فقط کافی است سخنان برخی از سران نظام را بخونین؛ اگه بدونین گاهی موقع ها چقدر می خندم وقتی حرفای بعضی از این ها رو می خونم! جدیدترینشون سرمقاله حسین شریعتمداری مدیر کیهان؛ نماینده خامنه ای و مشاور امنیتی اطلاعاتی شه ؛ به اسم خانه عنکبوت. خلاصه این مقاله اینه که تاج زاده و ابطحی و میردامادی وسحرخیز و چند نفر دیگه آلت دست آمریکا با مرکزیت رادیو فردا؛ یه شبکه اینترنتی ؛ روزنامه ای در ایران راه انداختن که جوون ها رو از راه سکس جذب خودشون می کنن ودر حین روابط جنسی از اونا فیلم برداری می کنن وبعد مجبورشون می کنن علیه رژیم مقاله بنویسن. البته در کنار ارضای نیاز های جنسی افراد جذب شده اونا رو به سفر خارج هم می فرستن.... خوب! شما لطیفه شیرین تر از این می خواهین؟
حالا تصور کنین که وبلاگ نویس هستین و ابطحی به هر دلیل ازقلم شما خوشش اومده و می خواد شما رو جذب شبکه کنه. براتون یه ای میل می فرسته و میگه میخواد شما رو ببینه. یه قرار میگذاره برای شما تو یه رستوران که نیمه خاموش باشه وبعد در حین شام خوردن شما؛ مدام
" حرفای قشنگ" میزنه ! و خلاصه شما رو کلی تحریک می کنه و بعد میگه چه طوره یه سر بریم خونه ما ... بعد که رفتین خونه اش بی هوا شما رو بغل می کنه و می بوسه.
از این جا به بعد قصه با شماست! یا از همجنس بازی خوشتون میاد و شما هم ابطحی روبغل می کنین و همین که آماده میشین برای دخول به جزییات یه دفعه تاج زاده از تو اتاق روبرویی می‌پره بیرون و شروع می‌کنه به فیلم گرفتن از شما و همون چند ثانیه فیلمی که از شما می گیره بهونه ای میشه برای این که به حرفاشون گوش بدین و از فرداش مرتب بر علیه جمهوری اسلامی مطلب بنویسین؛ یا این که از همجنس‌باز ی
متنفرین و ابطحی روهل میدین ومیخواهین از خونه اش بیاین بیرون که در این حالت یه دفعه سرو کله سحرخیز پیدا میشه وبه زور شما رو لخت می کنه وبازم تاج زاده است که فیلم برداری می کنه.....
یه سوال اساسی: چرا این جماعت ولایت مدار شریعت دوست همه چیز رو از زاویه مسائل جنسی نگاه می کنن و تو هر مساله ای و برای هر مخالفی دنبال سکس ومسائل این چنینی می گردن؟

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى