--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, October 16, 2004


يک پيشنهاد
-----------------
سحر

ديروز ماه رمضان شروع شد ؛ ای کاش در اين ماه به قول سهراب « بگذاريم که احساس هوايی بخورد » و اما يه پيشنهاد دارم : از همه‌ی فانوسی‌ها میخوام که همکاری کنن تا تو ماه رمضون برای شفای همه‌ی کسانی که سلامتی خودشون رو از دست دادن قرآن رو ختم کنيم. کسانی که مايل هستن نام اون تعداد سوره‌هايی که تقبل مىکنن رو در قسمت نظرات بگن (میدونم که خيلی از شما در ماه رمضون قرآن رو به تنهايی ختم می‌کنيد اما من فکر می‌کنم ارزش گروهی انجام دادن اين کار با يه هدف مشترک بيشتر باشه)
من خودم هم فعلاً سوره‌ی آل عمران رو تقبل می‌کنم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى