--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, June 20, 2003

بنده در بين دوستان معروف شده ام به اينکه به خاتمى بيش از حد گير مى دهم. ولى خاتمى اين بار چنان خودش خودش را مفتضح کرد که دلم برايش سوخت! باز تاب صحبت هاى خاتمى در مقابل خبرنگاران بعد از اجلاس سران ايران- افغانستان و تاجيکستان در بين مردم بسيار منفى است و بايد از ايشان پرسيد سيد! دروغ ديگر چرا؟ آيا خواسته مردم در نا آراميها تنها منحصر به خواسته هاى دانشجويان بود؟ آيا اين خواسته ها تنها صنفى بود؟ سيد ما ببخشيد اگر خائن نباشد واقعا هالو است، چنان براى تصويب دو لايحه کذايى خوش رقصى ميکند که گويى با تصويب آنهم ابتر اين دو لايحه تمام مشکلات سياسى اين خراب شده حل ميشود. بنده در يادداشت خود فردا خواهم گفت که حتى با تصويب دولايحه در صورت آرام شدن اوضاع چه پاييز و زمستان سردى در پيش خواهيم داشت.
همين امروز شيخ محمد يزدى به قوه قضاييه هشدار داد که با دستگير شدگان محارب بايد برخورد کنند! خوب مبارک باشد!
اما در کنار تمام اين مطالب شنيديم که در تهران پارس سگى را چفيه به دور گردن انداخته بودند و پلاکارد رهبرى به آن چسبانده بودند و به دنبال آن ميدويدند! عاقبت بخير شد رهبرى! نميدانم چند سال طول خواهد کشيد که اين مردم ما با ادب بشوند اگر آقايان با ادب حاکميت همين امروز تشريف ببرند به جزاير و املاک خودشان و از آنجا به فتح سنگر هاى کليدى جهان به دست اسلام بنا به پيشگويى امام راحل کمک کنند، آيا در اين صورت هم اصلا ما باادب و نزاکت خواهيم شد؟ قانون گرا شدن پيشکش!

در حاشيه :اصفهانيها هم شعار دادند:٬٬ خاتمى لختش قشنگه!٬٬ ( با عرض پوزش!)

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى