--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, July 02, 2003

درود بر دانشجويان عزيز و سر افرازى که دست به اعتصاب غذا ميزنند. از همين راه رژيم را به زانو در خواهند آورد.
رژيم بى حيا وقيح و دروغ گويى که رييس جمهورش حرف از کرامت انسان و آزادى انديشه ميزند ،و اکنون لالمانى گرفته است . رهبر فرزانه اى که تشت رسواييش از بام بر افتاد و خوش بين ترين ساده دلانى که فکر ميکردند آقا با کارهاى مافيا و يا دار و دسته سعيد امامى مخالف است ، به چشم خود ديدند که به دانشگاه دوباره شبيخون زده شد ولى اين بار از اشک تمساح هم خبرى نشد که هيچ ، دستور به بيرحمى صادر شد علاوه بر آن ناز شستى هم حواله فرزندان سيد على شد . جانم فداى نه رهبر دجال بلکه آن على که در اوج قدرت ، سختى روزگار هنگام توطئه هاى دشمن ، در بدترين لحظات به مردم کوفه نهيب و به صورت خود سيلى ميزد . نه عوام فريبى ميکرد ، نه تبليغات راه مى انداخت نه حقى از مخالفى ضايع ميکرد نه کسى را به زور به ميدان جنگ ميفرستاد نه زورکى جنگ راه مى انداخت نه دشمن دشمن ميکرد نه به خودى ها باج ميداد نه غير خودى ها را گوشمالى. مرد راستى و حقيقت بود و شير خدا.
جانم فداى على که باز هم مظلوم تاريخ باقى ماند . على ساخته و پرداخته ذهن هاى بيمار اسطوره ساز ما نيست . على کمابيش همينطور در تاريخ بوده آن عليى که گفت من هر چه نگريستم و فکر کردم ديدم که خدا آخر راز مرگ را بر من آشکار نکرد. اين است على فرزانه و انسانى و تاريخى نه على معصوم و برج عاج نشين.

از تو بر من تافت چون دارى نهان - ميفشانى نور چون مه بى زبان
اى على که جمله عقل و ديده اى - شمه اى وا گو از آنچه ديده اى
هين روان کن اى امام المتقين- اين خيال انديشگان را تا يقين

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى