--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, August 19, 2003



هجو نامه اي به بهانه ي دو خبر
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
بهاره اميدي


تسليت:
حضرت آيت الله علي اكبر ناطق نوري، اعلام كردند كه از اين پس در انتخاباتي كه راي يك فرد 15 ساله با راى يك فقيه عاليقدر برابر باشد شركت نخواهند كرد. اين خبر باعث ناراحتي و افسردگي قشر عظيمي از مردم شده است و لحظه به لحظه خبرهاي جديدي در اين مورد به گوش مي رسد. منابع آگاه از احتمال برگزاري تجمع هاي بسيار بزرگ طي روزهاي آينده مي دهند كه در آن ها دانشجويان مستقل ، اعضاي دفتر تحكيم، جبهه مشاركت، مجمع روحانيون و بسياري از فعالان سياسي و غير سياسي از اين فقيه فرزانه و پيروز هميشگي انتخابات درخواست كنند به صحنه انتخابات بازگردد.
يكي از دانشجويان در حالي كه نمي توانست جلوي اشك هاي خود را بگيرد به خبرنگار ما گفت: نمي دانم چرا ايشان اين قدر سنگدل شده است كه به خواسته به حق سيل طرفداران خود پشت كرده است. تاكنون مقامات وزارت بهداشت خودكشي دو تن را در اثر انتشار اين خبر تاييد كرده اند كه حال يكي از آنان وخيم گزارش شده است. برخي از تحليل گران سياسي اين ماجرا را يك زلزله ي سياسي ارزيابي كرده اند و معتقدند كه در روزهاي آينده بايد منتظر پاسخ هاي غير منتظره از سيستم سياسي و اجتماعي جامعه به اين ضربه بود. آگاهان اين تصميم را در راستاي پيشي گرفتن جناح راست در اجراي طرح خروج از حاكميت مي دانند و بعضا اعلام شده است اگر همه به همين سرعت از حاكميت خارج شوند بزودي حاكميت به يك مجموعه تهي تبديل مي شود.

تبريك:
معاونان وزارت امور خارجه در اعتراض به حضور قصاب مرتضوي در همايش نمايندگان سياسي ايران در كشورهاي خارجي همايش را ترك كردند. يكي از اين معاونين در پاسخ به اين نكته اين حركت به هيات قوه قضاييه بسيار برخورده است به خبرنگار ما گفت كه اين ها براي اين كه بهشان برخورد نكند بايد جاخالي مي داده اند. ما اين حركت و نظاير آن را در راستاي اين كه به آقايان نشان داده شود ملت ايران و خادمين راستين آنان از دروغ بيزارند بسيار مثبت و ميمون مي شماريم و براي كليه دروغگويان از خداوند طلب هدايت مي كنيم.


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى