--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, October 07, 2003


ديدار از قبرستان
ــــــــــــــــــــــــــ
بهاره اميدي

امروز عصر جاي دوستان خالي رفته بودم قبرستان! عجب فضايي داشت. بي‏خود نيست كه در حديث آمده است كه وقتي خيلي ناراحتيد و يا خيلي خوش‏حاليد به قبرستان برويد. قبرستان آدم را متعادل مي‎كند. كلا خوب است آدم هر چند وقت يك بار هم كه شده سري به اين مكان رازآلود بزند. فرق هم نمي‏كند چه كسي باشي. يك فرد معمولي يا يك سياستمدار در اوج شهرت و افتخار و يا كسي كه لحظات پاياني حيات سياسي خود را مي‏گذراند يا يك جلاد يا يك مال‏باخته يا همين خود من يا خود شما. از شما چه پنهان دارم داستاني مي‎نويسم كه فضاي قسمت اعظم داستان در قبرستان مي‏گذرد. حتما امروز هم آدم‏هاي اون جا از ديدن يك نفر كه با دفترچه‏ي يادداشت اين طرف و آن طرف مي‎رفت و يادداشت برمي‏داشت تعجب كرده بودند. هنوز هم ترس ناشي از ماندن در آن جا، آن هم پس از غروب و وقتي همه با عجله‏اي مشهود آن جا را ترك مي‎كردند در تنم باقي مانده است. به خصوص كه من تنها هم بودم. به هر حال منتظر باشيد تا اين داستان از تنور در بيايد. انتظاري براي ديدار از يك قبرستان!


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى