--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, October 08, 2003



سخنگوى دولت پاسخگو
- - - - - - - - - - - - - -
پ. صائبى

يکى از دوستان براى فارغ التحصيلى سر و کارش با استاد دکتر عبدالله رمضان زاده سخنگوى محترم دولت پاسخگو و استاد دانشگاه تهران افتاده بود. ايشان ۲ ترم بود که نمرات درسى دانشجويان را اعلام نکرده بودند و بعدا کاشف به عمل آمد که ايشان از سال ۸۰ تا کنون که به عنوان سخنگوى دولت کريمه و پاسخگوى آقاى خاتمى
انتخاب شده اند هر چه درس در مقطع تحصيلات تکميلى ارائه کرده اند نمراتش را نداده اند! الحمدلله ما از اين آدم هاى چند منظوره در اين مملکت کم نداريم، حتى اگر يکى از آنها سخنگوى دولت پاسخگو باشد. اگر نهاد هاى انتصابى چنين و چنان ميکنند ، اگر اقتدار گرايان فلان و بهمان ميکنند و و و يکى به ما بگويد که سخنگوى دولت اصلاحات چرا چنين با سرنوشت دانشجويان بازى ميکند؟ هر چند انقدر اوضاع خراب است که پيگيرى اين مسائل، وقت تلف کردن است!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى