--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, October 12, 2003



رييس جمهور اهل فرهنگ؟!
- - - - - - - - - - - - - - - -
پارسا صائبى

بدرستى از خاتمى در پروسه دموکراسى خواهى و حتى اصلاحات درون نظام قطع اميد کرديم. سوگند رياست جمهورى ايشان را هم با سخاوت مندى به جمال مبارک ايشان بخشيديم. ولى ايشان گويا زمانى خودشان را شخصيتى فرهنگى و اهل نظر ميدانستند ، لا اقل به احترام شخصيت فرهنگى خودشان هم که شده بد نبود که دو خط تبريک خشک و خالى و محافظه کارانه براى شيرين عبادى مى نوشتند . نکند فرهنگى بودن خود را نيز به فراموشى سپرده اند؟! آيا جايزه صلح نوبل شيرين عبادى به اندازه ماجراى لاله و لادن نيز اهميت نداشت؟ عقب نشينى تا کجا، بيچارگى تا چه حد؟ ( شايد هم بعد سه روز استخاره و استشاره ايشان هر چند دير اين کار را بکند. )
تف به روزگار و عفريته قدرت اين عجوزه هزار داماد. آقايان دوستدار خاتمى متوجه باشند که مردم چرا گام به گام نسبت به وقايع سياسى بى تفاوت تر ميشوند، تقصيرات را به گردن مردم نيندازند. خاتمى به قول سيد ابراهيم نبوى چون «ال سيد» مدت ها است که مرده است و ليکن بوى جنازه متعفنش يواش يواش دارد بلند ميشود.

به کورى چشم حسودان حاکميت اعم از ارزشى و لرزشى سه شنبه در فرودگاه مهر آباد به استقبال شيرين عبادى خواهيم رفت.



 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى