--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, December 27, 2003



باز لرزيد
- - - - -
پ.صائبى

در اين فغان و درد، انتظار نوشتن انتظار عبثى است . ليکن براى من نو غربتى کسى که تازه به اين آرامستان به دست خود گرفتار آمده ، نوشتن که نه فرياد زدن و به زمين و زمان لعنت فرستادن تنها کارى است که ميتوانم براى
دل خسته خود بکنم وگرنه چه کار از دست من ساخته است ؟ جز اينکه چون دربدر هاى خانه از دست داده از اين وب سايت فارسى به آن يکى و از اين وبلاگ به ديگرى ميروم ليکن آرام نميگيرم. قاطى کرده ام .
ده هزار تا نه بيست هزار تا شايد هم خيلى بيشتر . ايرج بسطامى هم رفت ، ارگ نابود شد ، کارخانه هاى آل هاشمى خوشبختانه سالمند ! خون بدهيد ، نه خون ندهيد کمک بفرستيد ، نه کمک نفرستيد ، پتو و چادر بفرستيد ، پتو ها لطفا نو باشد . اين توصيه آخر ديگر خيلى چندش آور است آنهم در جايى که گورکنى هم نيست و با لودر دسته جمعى دفن مى کنند . کجاست شاملو که ببيند شهرش با خاک يکسان شد و « مزد گورکن » هم اينبار با « آزادى آدمى » هم تراز و همسنگ . هر دو هيچ .
پاک قاطى کرده ام . شايد بعدا بشود نوشت .

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى