--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, December 29, 2003



توطئه
ـــــــــــــــ
پ.صائبى


در حاشيه : دوستان من جدا خيلى متاسفم که مجبورم اينگونه طنز بنويسم. آنهم در چنين شرايط هولناک ناشى از زلزله . واقعا هر کدام از ما هزار درد داريم و چشمه هاى اشکمان خشکيده، هر چه مانده زهر خندى است از روى اجبار . زلزله دست هيچ کس نبود ولى بى درو پيکرى اين مملکت دست کيست ؟ واقعا اوضاع مملکت عزيز ما به همين پوچى و اسفناکى است و حاکمان مسخره ما به همين تباهى و دغلى هستند. ببينيد نفرت همه جا را گرفته است و شانس و بخت يا آسمان يا لطف خدا هر چه که دوست داريد اسم بگذاريد هم از ما رو برگردانده . چنين نخواهد ماند.
به اميد فرداى بهتر براى ايران.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
چند روزى از بيانات گهربار نماينده تام الاختيار الله و مقتدا و مولاى کل ايران اسلامى و جهان اسلام که در شهر قزوين به ذهن مبارکشان نازل گرديده بود، نگذشته بود که بلاى ديگرى براى حوزه قلمرو ايشان نازل شد . نميدانم چرا آسمان ها هم با رهبرى ما دشمن هستند . آخر اين همه بلا و بدبختى در ام القراى جهان اسلام و مرکز دنيا براى چيست ؟ اين دار السلام جهان چرا هيچوقت رنگ سلام را به خود نميبيند؟ اين شما اين هم مش قاسم از بيت رهبرى براى شما گزارش ميدهد :

« سلام عليکم آقا دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ
ديديد آقا ولى امر مسلمين عالم بيخود فرمايش نميکنند ،ديديد آقا گفتن دشمن در کمين است. آقا خيلى به آسمان ها نزديک هستند ولى در ديدار با « عوام » بر زبان نمى آورند و در جمع «خواص» گاهى کافى است يک کم دوز مبارک را زيادتر بگيرند، آقا دروغ چرا ! ما با همين گوش هاى خودمان شنيديم که ديشب در جمع «خواص» فرمودند : « گاهى دشمن در بارگاه خدا هم وارد ميشود و عليه ما توطئه ميکند » حالا نميدانم اين بار چه شد که آقا در قزوين زدند به سيم آخر . نکند انگليسيها آقا را چيز خورشان کرده اند ؟
خودشان مگر نفرمودند که منصوب از طرف خدا هستند؟ پس چرا او را در آستانه انتخابات و بعد از لشکر کشى به زنجان و قزوين و آن در افشانى ها کنف کرده اند ؟ فکر کنم زير آبشان را اون بالا ها زده اند. توى جنگ ممسنى ما با همين گوش هاى خودمان شنيديم که . . . »
مش قاسم بسه خيلى ممنون ! حالا به گزارشى که ميثم رابط دوم آقاى عباد براى دکتر عليرضا نورى زاده از طريق رابط اصفهانى آقاى ذاکرى فرستاده توجه نماييد :
«الان وقت خوبى براى امتحان الهى نبود ». اين را رييس دفتر جبرئيل هم يواشکى ديروز زير گوش آقا گفت و رفت. شنيده ام آقا بعد از پچ پچ با سکرتر الهى حسابى برزخى شده اند. حکم به قرق داده اند . يعنى حتى على لاريجانى هم حق وارد شدن به بارگاه ندارد. خوابگزار اعظم را (از گروه فراکسيون شيطانى هاى مقيم بيت) خبر کرده اند ، ايشان با رمل و اسطرلاب عرض کرده اند که قمر در عقرب است و احتياط کنيد. آقا در اين فکر بودند که نکند کار عوامل موساد در درگاه باشد، نکند hotline بين او و سکرتر الهى شنود ميشود، در همين شش و بش بودند و اين گفته خوابگزار را نشنيدند که يواشکى به حاج آقا محمدى گلپايگانى داشت مى گفت : « امسال را که سال «حيات با عزت» اعلام کرديد ، زياد هم براى شما خوش يمن نيست چون دهه فجر انقلاب در بيست و پنجمين سالگرد خود دو عيد قربان و غدير را در دل خود گرفته است. دو تا عيد در دهه زجر آنهم در برج دلو ؟ عسل و خربزه ميشود . آنوقت شما انتخابات را هم آخر همين برج انداخته ايد! هى من گفتم از «والفجر و ليال العشر» استفاده ابزارى نکنيد. من از اولش هم گفتم که مقبول نمى افتد. من جرات نميکنم به آقا بگم. مى ترسم مثل اون دفعه سهميه دود ام را قطع کنند. شما خودتان يک جورى غير مستقيم بهشان حالى کنيد که اوضاع خراب است. بقيه اش را من نميدانم. يک جورى يکى را مثل لاجوردى يا صياد شيرازى يا مخلص تر و زرنگ تر مثل حاج سعيد بفرستيد اون بالا ، مستقيما با اون دور و برى هاى خدا لابى کنه! » آخرين چيزى که ما خبر داريم اينه که قراره ستاد يک جورى فعال بشه و فشار روانى رو از روى بيت آقا برداره . قرار شده زلزله رو به گردن بهزاد نبوى و شيرزاد و آرمين بيندازن. حاج آقا خزعلى هم قراره بد حجاب هارو نفرين کنه. روح الله حسينيان هم قرار شده که يکجورى از اسناد ساواک ارتباط زلزله و شيرين بانو را کشف کنه. »




 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى