--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, January 07, 2004



نگاهى کوتاه و نه چندان جدى به اوضاع داخلى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.صائبى

يکم. سايت فخيمه «امروز» متعلق به مشارکتى ها (لابد با حکم حکومتى آبدارچى وزارت «ارتباطات و فن آورى و هوا فضا و نهضت نرم افزارى و خيلى چيزهاى خوب ديگر» ) فيلتر شد.

دوم. «ابوطالب اصلاح طلبان» يعنى کروبى براى چانه زنى در مورد رد صلاحيت ها به ديدار رهبر فرزانه و جنتى شتافت. (در حاشيه :‌خودتان براى اين دو گوهر خلقت، نقشى در صدر اسلام معادلا تصور بفرماييد! ) جالب اينجا است که خود کروبى هم آماج حملات سوپر راست هاى افراطى در حوزه علميه قرار گرفته است. ليکن از آنجايى که در آستانه انتخابات هر چيزى اتفاق مى افتد ،هيچ بعيد نيست حاج آقا ابوت سر کيسه را شل کرده باشند!

سوم. چريک پير سياس يعنى همان بهزاد نبوى باز هم براى چندمين بار قول داد که اگر خاتمى اقدامى نکند، بالاخره ستاد ضد اصلاحات را افشا خواهد کرد حتى اگر لازم باشد روى مين برود! ببينيم و تعريف کنيم. اون که فيلسوف و خداى اخلاق و نويسنده مقالات اخلاق خدايان بود کم آورد و براى باز کردن «صراط» چه فيلم ها که بازى نکرد، بهزاد نبوى که جاى خود دارد.

چهارم. يک نبوى ديگر ، نبوى طنز پرداز ، اينبار با يک مقاله نوستالژيک نسبت به بهار دوم خرداد و بعد فحاشى به خارج نشينان، آحاد ملت را به شرکت گسترده در انتخابات فرا خواندند (!) نبوى عزيز بيخود از اين شاخ به آن شاخ ميپرد ، بايد برگردد و بابت نوشتن هجو نامه به رهبر فرزانه دست آقا را ببوسد. کمى سخت است!

پنجم. ديپلمات اتو کشيده ، دکتر رمضان زاده هم که به عنوان سخنگوى دولت با پاسخ هاى سر بسته و ديپلماتيک و متين خود به خبرنگاران و ماله کشى هاى استادانه،سر آمد بود در مصاحبه اخير خود از کوره در رفته است . ايشان هم سخن از افشاگرى ستاد ضد اصلاحات زده اند و صدا و سيما را نيز نواخته اند. چه اتفاقات که در آستانه انتخابات نمى افتد!

نتيجه : تيغ حذف استصوابى مثل اينکه اينبار خيلى برنده است. مشکل جدى است! و همه به حول ولا افتاده اند آقاجون! بذاريد کارشون رو بکنند. مجلس يک دست و گوش به فرمان خيلى هم خوب است ، دوگانگى در حاکميت را هم برطرف ميکند، مطمئن باشيد که مشکلات را اينبار ميخواهند حل کنند. پاول هم پشت در منتظر مانده آخر!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى