--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, January 14, 2004



احسان حقيقت جو

در انتخابات شركت كنيم.

رد صلاحيت داوطلبان نمايندگي مجلس موهبتي است. فرصتي است. نبايد اين فرصت را از دست داد. مراجعه به رهبري اشتباه بزرگي است. تاكنون هربار موقعيتي پيش آمده تا ملت تكليف خودش را بفهمد و از سر درگمي نجات پيدا كند، اين اصلاح طلبان فرصت سوز باعث از دست رفتن موقعيت شده‏اند. به دست آوردن حقي با عطوفت و تدبير و ترحم فردي خاص تنها آن حق را ضايع مي كند. آن حق را ذليل مي كند و بر موقعيت ناحق آن فرد مي افزايد. فرصتي پيش آمده تا ما ديگر بار از يك سوراخ گزيده نشويم و راه بي نتيجه را تكرار نكنيم. بنابراين همگي بايد در انتخابات شركت كنيم و راي باطله بدهيم. بايد شركت كنيم و به جاي راي دادن به نمايندگان بي بو و بي خاصيت كه قرار است زين پس براي تدبيرات همايوني هورا بكشند و صلوات بفرستند، به مردم سالاري راي بدهيم. به تغيير قانون اساسي راي بدهيم. به عدالت راي بدهيم. به هر حقي كه از ما سلب كرده اند راي بدهيم. مي‏دانيد 15 ميليون يا 20 ميليون راي باطله يعني چي؟ اين موضوع را نمي توانند لاپوشاني كنند. اگرچه حق انتخاب شدن و انتخاب كردن را محدود كرده اند اما هنوز حق شركت در انتخابات را از مردم سلب نكرده اند. بايد از حقوق خودمان به نحو احسن استفاده كنيم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى