--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, January 14, 2004


درود بر راست. مرگ بر چپ.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

خدمت عزيزان بزرگوار نظام اسلامي در شوراي نگه‎بان، قوه‏ي قضاييه و صدا و سيما و تمام آن جاهايي كه در گم‎نامي به خدمت به نظام مقدس اسلامي مشغولند سلام عرض مي‏كنم. قبل از هر چيز بگويم كه به وجود تك تك شما كه به پاسداري از پايين و بالاي اسلام مشغوليد افتخار مي‎كنم. البته من كوچك‏تر از آنم كه بخواهم براي شما پيغامي داشته باشم ولي كارهاي اخير شما در نقش بر آب كردن توطئه‎هاي دشمنان مرا واداشت برايتان مطلب بنويسم. شايعاتي كه اخيرا از دهان و آستين و پاچه‎ي عناصر استكبار از جمله همين اينترنت و بي بي سي و چند تا جاي ديگر كه الان يادم نيست در آمده بود ما را بسيار ملول كرده بود و جگر ما را بسيار داغ تا حد نقطه‏ي جوش رسانده بود و ما منتظر بوديم كه عن‎قريب دل مقام معظم رهبري جريحه‏دار شود و شايد حتي اتفاقات ناجور از قبيل دل‎درد بيافتد. اما از وقتي كه فهميديم شوراي نگه‎بان مثل آن حيوان باوفا به پاسداري از گله‏ي مسلمين پرداخته بسيار لذت برديم. حتي موقعي اين لذت به اوج خود رسيد كه زن‎نماهايي مثل حقيقت‎جو كه در پي تحكيم مباني رژيم سابق بوده‎اند به اشد مجازات رد صلاحيت و تشويش اذهان عمومي نايل شده‏اند. شما ما را روشن كرديد كه اين جرثومه قبل از تولد خود نيز ضدانقلاب بوده است و ما حتي شنيده بوديم كه در همان روزهاي سخت انقلاب ايشان به زدن آروغ و كارهاي بي‎ادبي ديگر مشغول بوده و دل مادر انقلابي‎اش را خون مي‎كرده است. در مورد رد صلاحيت رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس نيز بسيار خوش‎حال شديم. من مطمئنم وقتي كه ايشان در مجلس راه ميرفته پاي آمريكا از پاچه‏ي كثيف ايشان بيرون مي‎آمده و بر موكت‎هاي مقدس مجلس رد پاهايي به اشكال ناجور مي‎انداخته است.
ضمنا در تلويزيون مقدسمان و از اخبار شبكه‏ي كريمه‏ي يك شنيدم آقاي كروبي گفته والله مقام معظم رهبري به اين وضع راضي نيست. خوب معلوم است كه راضي نيست. شما اين تحصن و مسخره‏بازي‏ها را تعطيل كنيد تا ايشان از شما راضي شود. باور كنيد هر كس ايشان ازش ناراضي باشد خدا ازش ناراضي مي‏شود و هر كس خدا ازش ناراضي باشد سر پل صراط همين آقا مي‏ايستد و بعد از التزام عملي ولايت فقيه مي‏اندازد در جهنم. اصلا مگر شما نمي‎دانيد كه زبان شوراي مقدس نگه‏بان همان زبان عزيز رهبري است و دست شوراي نگه‏بان دست مقام معظم رهبري است و پاي شورا پاي ايشان است و كلا هيچ فرقي بين اعضاي شوراي نگه‏بان و اعضاي ايشان نيست؟
از صدا و سيما و شخص حضرت آيت الله لاريجاني بسيار سپاسگزارم كه ملت را از نگراني درآوردند و گفتند كه عده‎اي از نمايندگان در ساعات خارج از ساعات اداري در يكي از سالن‎ها تجمع كرده‎اند. ما تا حالا فكر مي‎كرديم تحصن بوده ولي حالا خيالمان راحت شد و شب مي‏توانيم راحت بخوابيم.
در خاتمه از همه‏ي ملت اسلام خواهانم با شركت در انتخابات و دادن راي به ليست جامعه‏ي روحانيت مبارز و حزب هيات مؤتلفه مشت محكمي بر دهان، سينه، شكم و حتي جاهاي ديگر استكبار جهاني بزنند. ضمنا اگر امكان دارد براي اين كه ملت شهيدپرور موقع راي دادن دچار سردرگمي و تشويش اذهان امنيت ملي نشوند از اين دو گروه معظم و متبرك كه ليست كانديداهاي آن‏ها را به نشانه‏ي تبرك به همه جايمان مي‎ماليم خواهش دارم يك ليست مشترك ارائه كنند تا ما در انتخاب خيل خدمتگزاران نظام اسلامي دچار پريشان احوالي نشويم.


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى