--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, January 16, 2004



مستند ساز!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س. ع. دشمن شناس

سهيل کريمى و سعيد ابوطالب که خاطر مبارک هست. دو هنرمند مستند ساز دلاور و آزاده اى که چند ماهى در باتلاق عراق گير کرده بودند(!)و وقتى به طور کاملا اتفاقى در شب عيد سيزده آبان توسط نيرو هاى انگليسى آزاد و وارد ايران اسلامى شدند ، سراسر ايران اسلامى به قول محمد رضا حياتى (با صدايى از ته گلو بخوانيد لطفا! ) «غرق در نور و شادى شد.» . عده اى هم در يک حرکت خودجوش البته با يونيفرم و روپوش(!) به طور ناگهانى با اتوبوس وارد ترمينال چهار مهر آباد شدند و خيلى جدى و با تعصب فرياد زدند : « جايزه صلح نوبل ، براى سعيد براى سهيل » و بدين ترتيب يکبار ديگر مشت محکمى بر دهان آلفرد نوبل خائن زده شد! من تا هفته پيش فکر ميکردم که سهيل اينروز ها لابد در پارک جنگلى پرديسان راز بقا مى سازد، کاشف به عمل آمد که ايشان در تجمع انصار حزب الله در بهشت زهرا حسنى مبارک را به اعدام انقلابى تهديد کرده اند! عجب! تا حالا نديده بوديم خود مستند ساز هنرپيشه نقش اول فيلم خود بشود!!! ( در حاشيه : سهيل جان شما به تکليف شرعى ات عمل کن، دکتر حسن روحانى رييس جمهور صيغه اى نظام هم به تکليف شرعى خود ! ) بر گرديم به بحث شيرين مستند سازى:
حالا بعيد نيست که سعيد هم پيش روح الله باشد. البته سوتفاهم نشود ، منظورم حاج سعيد مرحول و روح الله بزرگ راحل نيست ، البته شايد آن دوتا هم پيش هم باشند، کسى چه ميداند؟ ليکن منظور بنده همين سعيد لطيف و هنرمند و دست پرورده مکتب فيلسوف عارف دکتر على لاريجانى است که ممکن است پيش حاج آقا روح الله حسينيان که « والله يک زمانى قاتل بوده » رفته باشد و در آنجا مشغول «مستند سازى» شده باشد !!! البته اين هم يک جور مستند سازى است منتها به جاى فيلم با کاغذ سر و کار دارد !!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى