--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, January 19, 2004



عينک ريبن آقا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس


[اصل خبر از بازتاب]

رهبر خوشتيپ انقلاب (همنام بنده!) با پالتويى کرم رنگ و کلاهى شاپو و لابد عينک ريبن مشکى ، که خيلى هم بى شباهت به صدام حسين نبوده ، در خيابان هاى بم ديده شده اند . البته فرض را بر اين بگذاريد که ريش هاى مبارک زير پالتو بوده يا اينکه شايد گريمور هاى بيت هم همراه آقا به بم رفته بودند ! ( هميشه مشکل براى گريمور ها سفيد تر کردن ريش و نورانى تر کردن جمال مبارک بوده اينبار بايد ريش را تيره و صورت را مکدر ميکرده اند! ) خوب ، آقا هوس چريک بازى فرمودند ، کاريش هم نميشود کرد.شايد هم رفته بودند « دشمن » را از نزديک ببينند! نميدانيم با اين شيوه هاى فوق مدرن(!) براى مملکت دارى چکار بايد کرد . کار ما به اختراع چرخ هم نرسيده، کم کم داريم متوجه ميشويم که استخوان چيز خوبيست ميشود آنرا به کله ديگرى زد!! (‌رجوع شود به فيلم ۲۰۰۱ يک اديسه فضايى) ، دستگيرى صدام بيشتر به جاى اينکه به ولايت هشدار و انذار بدهد ، الهام بخش ايشان براى کارهاى موش و گربه بازى شده است! جدا خدا طول عمر بدهد هم به آقا هم به صدام ! بقول ايرج پزشک زاد در کتاب خانواده نيک اختر : « بجه [ بپر ] بغل صدام حسين! »

[ نوشته اى زيبا از ف.م.سخن در اين مورد ]

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى