--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, January 25, 2004



وبلاگ حکومتى
ــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

اصل خبر را از خبرگزارى فارس بشنويد:

« در سيصدوهشتادودومين جلسه شوراي فرهنگ عمومي، راهكارهاي اجرايي درباره وضعيت وب‌لاگ در اينترنت مطرح شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شوراي فرهنگ عمومي، با توجه به ارزيابي مثبت نتيجه كار اين گروه، مقرر شد جلسات با تاكيد بر جنبه‌هاي اثباتي، تشويق و ترغيب و حمايت گروه‌هاي مذهبي و افراد معتقد به نظام در وب‌لاگ‌ها، در دبيرخانه تشكيل شود.
همچنين در اين جلسه مقرر شد راهكارهاي پيشنهادي وزارت اطلاعات درباره وضعيت وب‌لاگ در اينترنت براي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، جهت بررسي در كميسيون‌هاي مربوطه ارسال شود. »

حاصل کار را همه دانيم که چه خواهد شد! مثلا وبلاگ با ارزشى مثل ف.م. سخن ممکن است هک شرعى شود ، به جاى آن وبلاگ مهدى نصيرى خواهد آمد! به جاى حودر ، احتمالا حسينى و احمد زاده خواهند آمد! به جاى سيد ابراهيم نبوى سيد مرتضى نبوى، به جاى عباس معروفى احمد عزيزى . به جاى نورى زاده حسين شريعتمدارى به جاى ما هم احتمالا تيم حاج مهدى منصورى و حجت الاسلام پناهيان يا ذوالنور(!) خواهند آمد. (‌کلى خودمون رو تحويل گرفتيم! )
خدا نکند، تکنولوژى پيشرفت کرده ! ولى آخه به قول خرازى اونها نفت دارند . چهار تا مثل بنده و شما را هم به کار ميگيرند و بالاخره يک حالگيرى مختصرى هم که شده راه مى اندازند، حتى اگر شده بوروکراسى را هم به کار خواهند گرفت . هيات نظارت بر وبلاگ راه ميندازند و هر وبلاگى را که به «اساس اسلام» معتقد نباشه، يا «دشمن» را خوب نشناخته باشه (!) مسدود خواهند کرد. و اين يعنى مردم سالارى توام با معنويت و همراه با لبخندى مليح از آقاى خاتمى به عنوان مبدع اين عبارت جالب!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى