--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, January 27, 2004



ولايتى که ما در خودمان کشف کرديم(‌قسمت اول)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

در اين گير و دار که عکس نوستالژيک محسن آرمين خيلى تاثير گذار است ( با اون ريش هاى پشمالو و تا زير چشم بالا آمده و با آن هيکل تنومند و آن صداى رسا که وقتى نطق پيش از دستور ميخواند از پرده هاى پايين شروع مى کند و بعد به تدريج هم پرده را بالا ميبرد هم مايه را زياد مى گيرد و آخر نطق پيش از دستور ايشان معمولا با کرکرى خواندن فرزندان امام و زنده بودن آنها تمام ميشود(!) و با عصبانيت تريبون را ترک ميکند.) در کنار محسن ميردامادى فسقلى در حال نماز خواندن آنهم پشت سر انصارى راد و هر سه صلاحيتشان رد شده و معلوم نيست اگر صلاحيت اينها رد شود ، صلاحيت عمه بنده چرا بايد تاييد شود، بردن جايزه گلدن گلوب توسط سرکار خانم رنه زلوگر (Renee Zellweger) قلب مان را شاد کرد! حقيقتش تا حالا فيلم بد از رنه خانم نديديم از «جرى مگواير» بگير تا « شيکاگو » و فيلم زيباى « کوهستان سرد » . جالب اينجا است که در هر سه فيلم ايشان نقش يک زن با اراده و مصمم را که براى خودش فرصت سازى ميکند و حق خود را ميگيرد بازى کرده است. حالا اينکه رنه زلوگر و محسن آرمين را چگونه ميشود با هم دوست داشت، بحث عجيبيه ، شما به گيرنده هاى خود دست نزنيد لطفا! مشکل از رهبرى درون نظام بنده است . چکار کنم ؟ شما حکم به براندازى مى دهيد؟

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى