--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, January 11, 2004


نمك (به سفارش سردبير راحل)
به بهانه‎ي آلبوم جديد سياوش قميشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بهاره اميدي

چند وقت پيش مصاحبه‎اي ديدم از ليلا فروهر كه از خواننده‏ي محبوب خودش – و البته من- سخن مي‎گفت و او كسي نبود جز سياوش قميشي. فكر مي‎كنم اين تنها وجه مشترك من و ليلا باشد. البته اين بيش‎تر يك كليپ تبليغاتي بود براي آلبوم جديد ليلا كه آهنگ‎هايش را سياوش قميشي ساخته بود. خلاصه اين كه من همش دارم تو ماشين آهنگ‎هاي سياوش را گوش مي‎كنم و تو رو خدا بياييد آلبوم جديد من را بخريد و گوش كنيد و هديه بدهيد. نه ليلا جان، تو مشكلت اساسي‎تر از اين حرف‎هاست كه با اين چيزها حل بشود.
مي‎داني ليلا جان، نمي‏خواهم به‎ات توهين كنم و زبان تند مرا مي‎بخشي ولي آهنگ‎هاي تو را با يك من عسل هم نمي‏شود گوش كرد حتي اگر سياوش ساخته باشد چون وقتى اسم تو و امثال تو وسط مى آيد فقط رنگ است که مهم مى شود. بايد قرى به کمرها انداخت. ولي ترانه‎هاي سياوش را با تمام تلخي‎اش مي‎شود صد بار و صدها بار گوش كرد. اصلا همين تلخي است كه آن را شنيدني مي‏كند. تو كجا مي‏تواني مطلبي به اين عمق و لطافت بگويي كه بارونو دوست دارم هنوز، چون تو رو يادم مياره؟ تو همان به كه زير درخت گل غزل بخواني و نفهمي كه كج به كجا!


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى