--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, January 15, 2004



اعلام موضع بنده
ـــــــــــــــــــــــــــــ
پ.صائبى

حال که بعضى از دوستان وبلاگ نويس فانوس در مورد وقايع اخير مجلس ‌اعلام موضع کرده اند ، بنده هم مختصر و کوتاه و مجمل موضع خود را اعلام کنم. هر چند نوشته هاى قبلى اينجانب به نوعى همراه با بدبينى نسبت به جريان اصلاح طلبى درون حاکميت بوده است و البته هنوز هم چندان نسبت به رويدادهاى آتى و خطاهاى احتمالى و زد و بند هاى پشت پرده و همان کدخدا منشى هايى که خود خاتمى و سايرين دوباره آن ها را شروع کرده اند ، زياد خوشبين نيستم . اما و اما ، اين حرکت را اتفاقا يک موهبت براى گذار به سوى دموکراسى ميدانم و از آن حمايت ميکنم. دقيقا در چنين موقعيت حساسى است که نيرو هاى پيشرو به هر عنوان و با هر هدف، بايد مردم را نه فقط براى معجزه صندوق بلکه براى مطالبه کردن حق واقعى خود که همانا در اختيار داشتن سرنوشت خود است ، آماده نمايند . بايد از حرکت نمايندگان مجلس حمايت کرد، هر چند با عملکرد آنان موافق نباشيم . بايد تعارف و مجامله را کنار گذاشت . آقاى خامنه اى به عنوان ناداور غير عادل، اين پدر معنوى استبداد دينى و آتش بيار تمام معرکه ها بايد پاسخگوى اعمال و نظرات و عقايد و دستورات خود و منتسبين خود باشد. ايشان بايد جواب بدهند . اين خواسته را بايد همه يک صدا بيان کنند ، کف مطالبات مردمى و نقطه مشترک حرکت همه گروه ها همينجا است. فرصت را از کف ندهيم . سرنوشت را خود ما مى سازيم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى