--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, January 25, 2004


گزارش مرگ
داستان كوتاه كوتاه
ـــــــــــــــــــــــــــــ
بهاره اميدي

چند لحظه پيش بود كه با برخورد شيئ سخت به سر و بدنم پرت شدم و پس از پروازي كوتاه با شدت روي آسفالت به زمين كشيده شدم. چند ثانيه‎ي اول چيز زيادي نفهميدم. فكر مي‎كنم همه جايم خون‎آلود باشد. براي اولين بار از اين كه كورم احساس ناراحتي نمي‎كنم. هم اين كه عمرم رو به پايان است و ديگر اين كه خودم را ببينم كه چه؟ تن لش لهيده‎اي كه در بعضي جاها پوستش كنده شده و تا چند ساعت ديگر تبديل به يك معضل براي ديگران مي‏شود تا عده‏اي بيايند و جمعش كنند. براي اولين بار احساس مي‎كنم تمام مشكلات زندگي‎ام حل شده است. انگار ديگر هيچ اهميتي ندارد كه ازدواج نكرده‎ام و اين كه از تولگي مورد بي‎اعتنايي و حداكثر تمسخر ديگران قرار گرفته‎ام و فقط با بو كشيدن توانسته‏ام از آشغال‎داني‎ها چيزي بيابم و بخورم يا در بيابان‎ها تنها و در هراس هجوم گرگ‎ها به‏سر برم. به گمانم ديگر وقت دارد تمام مي‎شود. ديگر چه فرقي مي‏كند كه كسي براي مرگ يك ماده سگ كور گريه كند يا خير؟ خداحافظ!


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى