--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, January 26, 2004



فيلسوف عارف
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.صائبى

يکى از کسانى که اگر زبونم لال نظام برگشت يا استحاله شد يا چه ميدانم انقلابى مخملين - چرمين اتفاق افتاد ، بايد محاکمه گردد فيلسوف عارف دکتر على لاريجانى است . البته بزرگان فرموده اند نگوييد «بايد» ، بگوييد « هر چى خواست خدا و ملت باشه » ! ،ولى خدا وکيلى اين آدم روى گوبلز را سفيد کرده، اين برنامه هاى « هويت » و « چراغ » و مصاحبه هاى على افشارى و سيامک پورزند و امثالهم که دو دقيقه اول آن است! اينها براى حالگيرى بنده و شما است. مردم عادى برايشان خيلى فرق نميکند چون خوشبختانه اخبار و برنامه هاى سياسى صدا و سيما از نظر اکثر مردم واضحا دروغ است.اولا يک جو پليسى گشتاپويى در صدا و سيما به راه انداخته است که بيا و تماشا کن. طرف معلوم نيست چکاره است يک دفعه مى بينيد دست چار تا دوست و آشناى ارزشى رو گرفته و برده اون تو، هيچکس به هيچکس اعتماد نداره، هستند آدمهاى با وجدانى که از بد حادثه اونجا گرفتار اومدند ولى آنها هم بايد شديدا حفظ ظاهر بکنند و اگه لازم هم شد به مرده لگد بزنند . نکته ديگه اينکه اکثر کارکنان جديد الورود صدا و سيما از همه کائنات طلبکار هستند، از نظر اونها آقا و على آقا محمدى و لارى جون و ذوالقدر و يک چند نفر ديگه بر حق هستند و بقيه هم باطل، اونها هم وظيفه دارند که با ضرب و زور دگنک هم که شده بقيه را به راه راست هدايت کنند، نميدانم از اين آدم ها به پست تون خورده يا نه .
ديگه اينکه تمام برنامه هاى اونها جهت داره ، حتى راز بقا. چند هدف کثيف رو دنبال ميکنن : پايين آوردن تدريجى سطح شعور مخاطب ، تعطيل کردن فکر و تحليل ، استفاده از احساسات مخاطب براى داغ کردن تنور و چسباندن نون در فرصت مناسب ، ترويج آشکار خشونت ، ترور شخصيتى ديگران ،
ترويج ابتذال ، پيگيرى شديد لمپنيسم ، تحريف تاريخ ، ترويج قشرى گرى دينى، به گند کشيدن همه مفاهيم فرهنگى حتى عرفان و تبديل آنها به مفاهيمى به شدت کوچه بازارى و التقاطى، انتشار امواج نفرت و کين خواهى و چندين و چند هدف پست ديگر که نيازى هم به زدن عينک بدبينى براى ديدن اين اهداف نيست.
شمايى که در پايتخت ايران اسلامى و شهرهاى بزرگ کشور ديش ها رو رو به آسمان بلند کرده ايد و بى.بى.سى نگاه ميکنيد و ميگوييد گور پدر لاريجانى و صدا و سيما . فکر آن اکثريت مردم ساکن در شهرستان ها و روستاها را بکنيد که ديگر بدون تلويزيون نميتوانند زندگى کنند در عين حال بشدت توسط فرستنده هاى آقاى چمن گلى بمباران ميشوند.
واقعا هر وقت آدم ياد جنايات على لاريجانى و اعوان و انصارش مى افتد، . . .

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى