--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, January 27, 2004



ساز کوک نشده
ــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.صائبى

در شرايطى که کمابيش اصلاح طلبان حکومتى به هر دليل و با هر انگيزه اى - که عالم سياست دنياى انگيزه کاوى نيست دنياى امکان سنجى و احتمالات است - مصمم به پايدارى و عقب نشينى نکردن از يک خط قرمز اصلاح طلبى شده اند - کارى که بايد خيلى زودتر از اينها انجام ميدادند و خط قرمز خود را خيلى جلوتر تعريف ميکردند - در اين ميانه که احتمال موفقيت اصلاح طلبان چندان زياد نيست و خود هم به خوبى ميدانند که مردم ديگر با آنان همراه و هم صدا نيستند و به همين منظور چندان دعوتى از مردم براى حمايت نميکنند، درست در همين گير و دار که تمامى اصلاح طلبان حکومتى در مجلس و نيز اين نيرو ها در دولت همه با هم هماهنگ بوده سمفونى مرگ و زندگى سياسى خود را مى نوازند، آقاى سيد محمد خاتمى اما در گوشه اى مشغول کار خود است و ساز کوک نشده خود را همچنان ميزند! دولت و مجلس تهديد به لغو انتخابات ميکنند ، ايشان ميفرمايند : « هيچ مانع داخلي و خارجي نمي تواند جلوى اين روند را بگيرد » نميدانم به ايشان بابت اين همه ناشى گرى چه بايد گفت. آقا خاتمى جون شما سکوت کن ، ساز نزن ، حمايت و همراهى هم پيشکش نخواستيم ! شما را به خدا دست به تفسير نواى ساز خاتمى نزنيد که هر چه هست اصلا با بقيه همگون و هماهنگ نيست.


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى