--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, February 05, 2004



«حادثه » بن بست
________________________________________
س.ع.دشمن شناس

با توجه به اينکه وحدت و همدلى و صفا و عشق و حال و بگو بخند و دور يک ميز جمع شدن در باغ حاج آقا فلانى بين گروه ها و جناح هاى مختلف گاهى ممکن است به انسداد و انقباض و اوقات تلخى و بالا زدن رگ گردن و خوردن قرص آدلات و عدم اجابت مزاج و فرياد هاى از سر درد و بغض و کينه و رودل و سرگيجه و تشنج و دندان قروچه و عربده کشى و کمر درد و قهر و اولتيماتوم و فحش و فحش کارى تبديل شود و در راستاى اينکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما اصلا بن بست نداريم و هر چه داريم به قول برادر حسين خيابان يک طرفه است، احتمال ميدهيم که امسال مسوولين نظام عيد غدير نداشته باشند و برنامه شرفيابى و زيارت آقا دچار مشکل بشود ، البته به کورى چشم ما هم که شده اين «حادثه» بن بست به قول آقا ممکن است تبديل به «حادثه» شيرينى بشود مثل همه حوادث پيشين ، فعلا گفته اند يک مدت اين آقاى خاتمى را راه ندهند ، به آن شهردار ارزشى هم امر کرده اند که با بولدوزر بن بست را باز کنند ، يعنى چه ؟ حادثه اى بوده و عده اى فريب دشمن را خورده اند ، عده اى هم البته گردن کلفتى کرده اند حسابشان را ميرسيم به وقت آن که برسد ، ليکن باز کنيد اين بن بست را . ملت کار و زندگى دارند!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى