--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, February 04, 2004


شق القمر
________________________________________
آليوس ماکسيموس

به اين گزارش از خبرگزارى فارس توجه کنيد :
((به گزارش خبرگزارى فارس به نقل از خبرگزارى قرآنى ايران فضانوردان آمريكايى در آخرين تحقيقات زمين شناسى خود به اين نتيجه رسيده‌اند كه كره ماه در گذشته‌اى دور به دو نيم تقسيم شده و سپس در يك فعل و انفعال دوباره به هم پيوند خورده است.
خبرگزارى قرآنى ايران به نقل از پايگاه خبرى kuwait chat اين مطلب كه در يك تلويزيونى و از زبان سخنگوى يك گروه فضايى اعلام گرديده از آن جا آشكار شده كه فضانوردان قصد داشتند پرچم ايالات متحد را بر فراز ماه به اهتزاز در آوردند اما موفق به اين كار نشدند.
براى جستجو علت اين مساله فضانوردان به تحقيقات زمين‌شناسى روى آوردند و در نتيجه براى آنها محرز گرديد كه كره ماه سالها قبل به دو نيم تقسيم شده و سپس مجددا پيوند خورده است. ))
نکته جالب اين که ««فضانوردان قصد داشتند پرچم ايالات متحد را بر فراز ماه به اهتزاز در آوردند اما موفق به اين كار نشدند»» و بعد از تحقيقات زمين شناسى!! که فضا نوردان در کره ماه انجام دادند اين نظر تاييد شده!!
با ديدن اين خبر !!! و نگاهى به عکسهايى که امروز از کاوشگر مريخ مخابره شده ياد يکى از بهترين معلم هاى دوران تحصيلم افتادم ؛ هميشه ميگفت:
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم «هيچ» کوچه‌ايم

سبز باشيد!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى