--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, February 19, 2004



کله پاچه پرشور گوسفند اسفندى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس


مخالفين:

- اگر انتخابات، پرشور نشود بلکه آن را به زور بسيج و شناسنامه هاى آنچنانى پرشور کنند، خاتمى بايد بعد از انتخابات استعفا بدهد و زير بار ننگ نماند.
- اگر انتخابات، پرشور نشود و بى نمک هم باقى بماند و نتايج صحيح و سالم بيرون بيايد، خاتمى بايد با نمايندگان همراهى کند و استعفا بدهد.
- اگر انتخابات پرشور بشود ، تقلبى هم در کار نباشد، نشانه اين است که مردم از حرف هاى اصلاح طلبان خسته شده اند و دنبال چيز هاى ديگرى هستند. راستى ها هم پدر دولت را در مى آورند. پس خاتمى بايد بعد از انتخابات استعفا بدهد.

موافقين:

- اگر انتخابات، پرشور نشود بلکه آن را به زور بسيج و شناسنامه هاى آنچنانى پرشور کنند، خاتمى بايد بماند و « با گرانان گرانى کند » . کله پاچه « گوسفند اسفندى » را هم بار بگذارد!
- اگر انتخابات، پرشور نشود و بى نمک هم باقى بماند و نتايج صحيح و سالم بيرون بيايد، خاتمى بايد بماند و علاوه بر اينکه با گرانان گرانى ميکند، اصلاح طلبى را جان تازه اى بدهد. مقدارى جمهوريت و حجاريان و آرمان هاى امام هم خودتان اضافه بفرماييد.
- اگر انتخابات پرشور بشود ، تقلبى هم در کار نباشد، خاتمى بايد بماند و يکسال و اندى باقيمانده خود را حفظ نتيجه کند تا داور سورى از باند فاروق بوزو سوت پايان را بزند. مقدارى دليل از قبيل پوشش براى اپوزيسيون تازه تاسيس درون نظام و حمايت هاى معنوى از آنها و کمر درد و اينها، خودتان به اين آش خوشمزه اضافه بفرماييد.

در حاشيه : يک چند روز صبر کنيد ببينيم آخرش اين آش يک وجب روغن داشته يا اينکه نمکش رو کم گرفته بودند. هر چند کله پاچه هم در راه است. با چشم و زبان و بناگوش!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى