--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, February 21, 2004



صندوق هاى خالى مدارس تعطيل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.صائبى

در انتخابات شوراها در سال گذشته آنچه که خود بلا واسطه از يکى از اعضاى ستاد انتخابات کشور شنيده بودم اين بود که صندوق هايى در مناطق شرق تهران و خصوصا در منطقه نظام آباد وجود داشت که آمار راى آنها صفر بود! بله تعجب نکنيد صفر. يعنى دوازده تا چهارده نفر اعم از عوامل اجرايى و ناظران صندوق و سربازان حاضر در شعبه اخذ راى نيز حاضر نشده بودند راى بدهند . يعنى نمايندگان هيات نظارت بر انتخابات نيز که بايد قاعدتا از نيرو هاى ولايت پذير و آبادگر و موتلفه بوده باشند در انتخابات شرکت نکرده بودند. پديده صندوق با آمار راى صفر در يک منطقه و محله يک پديده قابل تامل است. حتم بدانيد اينبار هم چنين صندوق هايى با آمار کمتر از انگشتان دست به تعداد قابل توجه وجود داشته است.
تمديد کردن بى معنى زمان راى گيرى در چنان انتخابات کم رونقى در کنار تعطيلى بيسابقه مدارس تهران در روز شنبه خود گواه بر اين است که احتمال پوشاندن افتضاح نتايج در ام القراى ايران اسلامى وجود دارد.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى