--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, February 22, 2004


مقالات انگليسى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آليوس ماکسيموس


در پیرو مطلب دوستمان احسان

شاید بعضی از شما دوستان این وبلاگ را دیده باشید. آقای جف جارویس در این وبلاگ شخصى خبر افتتاح کافه بلاگ در تهران رو داده و تهران را پایتخت بلاگ دنیا نامیده و در ضمن امروز دیدم که خبرهای مربوط به انتخابات هم در وبلاگ ایشون موجود است.
متاسفانه با وجودیکه وبلاگ نویسی گسترش بسیاری در بین جوانان ما پیدا کرده فقدان وبلاگهایی که مطالب انگلیسی دارند (و طبیعتا میتوانند مخاطب غیر ایرانی هم داشته باشند) کاملا حس می شود. ايران فیلتر شاید اکنون تنها وبلاگ گروهی انگلیسی زبان باشد که به همت حسین درخشان دایر شده ولی استقبال چندانی در بین مخاطبین ایرانی ندارد به شکلی که حتی با وجود فیلتر شدن صبحانه در زمان انتخابات ایران فیلتر؛ فیلتر نشد.
شاید اولین قدم شروع به ترجمه مقالات و قرار دادن هر مقاله به دو زبان در فانوس و در مرحله بعد راه اندازی نسخه انگلیسی فانوس باشد.
در ضمن در این سایت برای اولین بار چشمم به جمال مبارک ویزای جمهوری اسلامی افتاد که دارنده آن نوشته که در حال حاضر گرانبها ترین چیزی است که دارد!
دوستان نظرتان چیست؟!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى