--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, February 22, 2004



اظهار نظر هاى بعد از انتخابات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

ابوالحسن بنى صدر : « آرام باشيد! آرام باشيد! اقتصاد ملاتاريا گنديده، اقتصاد ملاتاريا چولسيده، وقتى عليه رييس جمهور کودتا کردند که بعد بروند آينده خودشان را که غير از آتيه است ببندند و کيش شخصيت آنها اجازه نداد ،رييس جمهور گفت شما بمانيد که برويد ما ميرويم که بمانيم »
على کشتگر : « على خامنه اى و رفسنجانى تا دو هفته ديگر در دادگاه جنايات جنگى، فرصت را از کف ندهيد »
کروبى:« واى خدا امام جان! جواب فاطى رو چى بدم؟ »
رهبرى: « ديديد عزيزان من! رهبرى وارد بشود اينجورى ميشود، به قول اين پسره ساده دل مهران مديرى ، اين است! [اينه!] »
بهنود : « گند زديم و خراب شد، تا اينجاى کار که چند هيچ به نفع اونورى ها. باز خودشان را به رخ ها کشيدند و دلبرى ها کردند. به گمانم اوضاع نه چنان است که بود. »
سروش: « مولوى هم غزالى صفت ميگويد : چون گرفتت پير ، هين تسليم شو / همچو موسى زير حکم خضر رو .»
حسين درخشان : « مادر فلان ! اين هم حرفه که آخه ميزنى؟ درش رو بزار. »
ف.م.سخن : « چشم خورديم! بدجور هم چشم خورديم. »
حسين شريعتمدارى : « جانم بسيج! جاده يک طرفه و ترمز و فرمان بريده، اى جونم، فداى نفستون [اين شد ابى حامدى که!] »
امير فرشاد ابراهيمى: « خبر هايى با ايميل به دستم رسيده که يکى از اعضاى گردان هاى قدس در پرونده کوى دانشگاه که در قتل حکيم هم عملياتى شده بود يک نفر را ديده که وانت پر از شناسنامه را به درخت کوبيده، براى اينکه آبرو ريزى نشود شناسنامه ها را در صندوق هاى پستى ريخته اند . منتظر عکس هاى جديد از کردستان عراق هستم »
عليرضا نورى زاده : « درود بر مردان و زنان آزاده خانه پدرى! ‌دست همتان را ميبوسم، ارکان مافيا و حسين شريعتمدارى را به لرزه در آورديد. آقاى ميرچى يک آهنگ قردار بذار فعلا حال کنيم »
ناطق نورى : « مال اين حرف ها نيستند اينها، ريز ميبينم، اون دفعه گل روى رهبرى هيچى نگفتيم پر رو شدند »
مهدوى کنى : « »
رفسنجانى : « اينکار ضد انقلاب يک افتضاح بود ، رسوايى بود ، آمدند شيطنت کنند فتنه درست کردند به خودشان برگشت »
خاتمى : « چه بايد کرد در اين لحظات ، من کيم من چيم ، چرا مهم آن بود که همه چيز در چارچوب قانون باشد ولى نشد؟ اهه اين روزنامه شرق رو کى بسته؟ »
ابطحى: « اين مصطفى تاج زاده رو اينجورى نگاش نکنين بچه خوبيه، ببينين ريش هاش رو هم مرتب کرده برم يک چند تا عکس ازش بگيرم»
بهزاد نبوى: « عمرا فکر کردين به همين سادگى من روى مين ميرم؟ شما هم همينجورى برين تنها تنها با امريکا ببندين؟ مگه مال ما . . . ؟ »
محمد جواد لاريجانى : « آزادى البته جذابيت و marketing دارد، هم به خاطر لختى گرى هم به خاطر کار آمدى، دوستان اصلاح طلب ما حرف هاى ما را مخدوش کردند و رفتند باب همايون کت و شلوار دوخته شده خريدند.»
امام راحل: « شما منحط شده ايد، شما را منحط کرده اند اينها ، ما هم دنياى شما را ميسازيم هم آخرت شما را، به اين اکتفا نکنيد که اينترنت مجانى به شما ميدهيم، اينترنت مجانى هم ميدهيم ، ولى شما را تعالى ميدهيم، شما را به مقام فلان و بهمان ميرسانيم. »
بروبچه هاى فانوس : « استحقاقش رو داريم، شايستگى هاش رو هم داريم، فقط وقتش رو نداريم، بايد خودمان را از فوتبال آسيا جدا کنيم بريم جهانى بشيم!»


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى