--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, February 29, 2004


اولین World Idol
________________________________________
آليوس ماکسيموس


World Idol 2003/2004
ميخواهم چند سطری راجع به اولین World Pop Idol بنویسم. کرت نیلسن (Kurt Nilsen) این خواننده 25 ساله نروژى در مسابقه جهانی Worl Idol با در سایه قرار دادن تمام شرکت کننده ها از جمله ویل یانگ انگلیسی مقام اول را از آن خود کرد. صدای او آسمانی است ولی تیپ قابل تعریفی ندارد! شاید به همین دلیل در مسابقه داوران او را به این شکل نامیدند :
'A man that has the voice of an angel but looked like a Hobbit' !!!
البته این عکس اوانصافا مرا یاد سم Samwise Gamgee در Lord of the Rings می اندازد (خیلی بیراه نگفته اند داورها خودتان مقایسه کنید!) او تقریبا در تمام کشورها بیشترین آر ا را به خود اختصاص داد. یکی از دلایل محبوبیت او در مخاطبان نروژی این بود که او 2 فرزند (۳ و ۶ ساله) و یک دوست دختر (که اخیرا با هم نامزد کرده اند) دارد. او علاوه بر صدای آسمانی اش می تواند فلوت٬ پیانو٬ ویولون٬ گیتار باس٬ drums و ... نیز بنوازد و عاشق ماهیگیری است.
این قطعه 30 ثانیه است برای کسانی که تا حالا صدای او را نشنیده اید (احتیاج به Real Player دارد) با عضویت مجانی در این سایت هم میتوانید کلیپ ها و آهنگ های او را داون لود کنید. بعد از گوش دادن به صدای او شاید شما هم مثل من نظر داوران را تایید کنید!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى