--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, March 09, 2004


توهين به مجلس مشورتى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

سايت امروز به نقل از يک شخص مطلع مينويسد : نامزدهاي پيشنهادي حزب آبادگران با امضاي فرم مخصوصي كه در اختيار آقاي ناطق نوري است، تعهد سپرده‌اند كه دقيقاً طبق نظريات مسئولان حزب عمل كنند. وي افزود طبق بخشنامه به نامزدهاي اين حزب ابلاغ شده كه از انجام مصاحبه و موضعگيري درباره مسائل مختلف حتي‌الامكان خودداري كنند.

بعضى از دوستان نام مجلس هفتم را مجلس مشورتى گذاشته اند. مانند مجلس مشورتى عربستان سعودى. به نظر ميرسد که اين نامگذارى توهينى به مجلس مشورتى است. در آنجا از تمام قبايل و طوائف جمع شده اند ، خودشان هم حد و حدود خود را ميدانند. نظراتشان را ميگويند و البته حکم حکومتى هم در کار نيست. تصميم ها از جاى ديگر گرفته ميشود . خودشان هم همين را ميدانند . خدا را شکر ميکنند که نفت به اعراب مسلمان داد . اختلاطى بين خود ميکنند و خود را هر چه سريعتر به اهل بيت و کاخ هاى خنک و مطبوع خود ميرسانند. براى جهان هم پيامى البته ندارند . نسخه اى از نوع مردمسالارى دينى هم نميپيچند. خودشان هم ميدانند که زينت المجالس هستند. نخودى هستند و خودشان و همه هم ميدانند که نخودى هستند. کارى هم به مردم سالارى و هابز و لاک و روسو و ولتر و ميل و سروش و حسن رحيم پور ازغدى ندارند. خدا عمرشان بدهد و بر قطر شکم ها بيفزايد.
به نظر ميرسد باز رو در بايستى ايرانى يا همان تساهل و تسامح دارد کار دستمان ميدهد . اسم مجلس هفتم را هر چه هست لطفا مجلس مشورتى نگذاريد. اين کار توهين به مجلس مشورتى است. مجلس هفتم مجلس آقا است.سرهنگان عرصه فرهنگ و سرداران امنيت خانه مبارکه پارلمان را نيز فتح کردند و باز برگ زرينى بر تجربيات ناب بشرى و تاريخ اين مملکت افزودند. قبول بفرماييد که ما در دنيا منحصر بفرد هستيم. پس مقايسه نکنيد يا اگر مقايسه ميکنيد بر چسب اشتباه نزنيد. باز به قول سيد خندان بشر در حال تجربه جديدى است! بگذاريد ببينيم چه ميشود!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى