--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, March 05, 2004


روایت یک انحطاط .... حکم حکومتی!
________________________________________
آليوس ماکسيموس


سلام به همه دوستان... در راستای اینکه مدتی است اینجانب دچار افسردگی سیاسی - اجتماعی شده ام و حضور بی رنگی در فانوس داشته ام با صدور چند حکم حکومتی سعی در بازگشت به آغوش دوستان مینمایم! آقای کاکاوند نویسنده سابق رسالت پس از سه سال زندگی در جناح راست به این نتیجه رسیده اند که تحمل ظلم بهتر از تحمل ظالم بودن است ومهمتر اینکه اصلا جناح راستی وجود ندارد و آنچه هست قبیله ایست که باستان شناسان و انسان شناسان باید به مطالعه آن بپردازند (تا شاید ثابت شود که افراد قبیله اصلا هومو ساپینس نیستند!!) ضمن تبریک به ایشان بخاطر فرار زنده از بین افراد این قبیله احکام حکومتی خود را بدین شکل صادر مینمایم:
1) از این لحظه به بعد کاربرد کلمه جناح در مورد گروههای سیاسی ایران اکیدا ممنوع (با متخلفین با رافت اسلامی -شاهرودی برخورد خواهد شد) و در صورت لزوم از واژگان قبیله آدم خوارها و قبیله توسری خورها بعنوان آلترناتیو باید استفاده شود!
2) در مورد روسای این قبایل باید اسم مناسبی پیدا شود مثل ایستاده با یک دست و خوابیده با لبخند (لطفا پیشنهادات خود را به روابط عمومی فانوس ارایه کنید!).
3) تحقیقات انسان شناسی باید هر چه سریعتر و گسترده تر در مورد این قبایل انجام شود تا هر کدام شباهت کروموزومی بیشتری با هومو ساپینس دارند به عنوان قبیله برتر انتخاب شده و ضمن تقدیر از افراد قبیله قدرت را به دست قبیله ای که کمتر با انسان شباهت دارد سپرد.
4) دشمن شناس باید در اسرع وقت در این زمینه مطلبی بنویسد.
5) عزیز دودرونه عزیز بیکار ننشینید آقا قبیله دینی - قبیله لاییک بنویسید.
والسلام علیکم
آلیوس ماکسیموس 12 محرم الحرام 1424 هجری قمری

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى