--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, April 06, 2004


محرمانه فانوس
_________
رحيم مخکوک

از : امير محترم فرمان‎دهى کل ساحفافا
به : کليه‎ى قلم به دستان مزدور فانوس و حومه

سلامٌ عليکم

ضمن عرض تبريک به مناسبت سال نو با توجه به زيادى دريافتى در ماه هاى اخير و توزيع چمدان هاى توپر و توخالى دلار و هم چنين بالا رفتن قيمت بنزين در ايران و زياد شدن تورم و خرج زندگى، از کليه‎ى واحدها درخواست مى شود کمک‏هاى کاملا داوطلبانه‎ى خود را به حساب شخصى اين جانب در بيزنس بانک سوئيس که شماره ى آن با کد رمز 001 قبلا در اختيار آن قلم به مزدهاى محترم قرار گرفته واريز نمايند. به فرموده رعايت نکات زير الزامى است.
1) مبلغ کمک ها نبايد از پنجاه درصد مبلغ دريافتى مندرج در فيش حقوق کم تر باشد.
2) کمک ها بايد حتما داوطلبانه باشد.
3) کمک هاى غير داوطلبانه پذيرفته نخواهد شد.
4) کليه ى واحدها ظرف مدت 24 ساعت از تاريخ چاپ اين مطلب بايد کمک هاى خود را به حساب فوق واريز کنند. به فرموده با واحدهايى که کمک آن ها به هر دليلى به دست ما نرسد برخورد غيرقانونى لازم صورت خواهد گرفت.
5) هماهنگى لازم با قوه ى قضائيه و شخص جناب دادستان محترم براى انجام اقدامات لازم در انتهاى بند چهار صورت گرفته است.
6) به کمک هايى که بعد از مهلت قانونى ارسال شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد.
7) عدم ارسال کمک به معنى انصراف از ادامه ى زندگى خواهد بود.
8) اگر در هر يک از مراحل پرداخت، دريافت، شمارش و خرج کردن مبالغ مشخص شود که کمک ها يا قسمتى از آن ها داوطلبانه نبوده است با موارد مطرح شده در بند 4، 5، 7 و 13 برخورد خواهد شد.
9) با توجه به کاهش ارزش دلار در برابر يورو حساب اين جانب از دلارى به يورويى تغيير داده شده است.
10) علاقه مندان به کمک، تعويض پول را در شعبه‏ى بانک FISB (Fanous Intelligent Service Bank) در دوبى انجام دهند در غير اين صورت با يوروهاى دريافتى مطابق بندهاى 4، 5، 7 و 13 برخورد مى شود. لازم به ذکر است که کارمزد exchange در بانک مذکور پنجاه درصد مى باشد. در صورتى که کارمندان شعبه ى فوق درخواست مبالغ بيش ترى را کردند به اين فرمان دهى اطلاع داده تا برخورد شود.
11) براى واريز پول به بانک از فيش هاى سه برگى جديد که ممهور به مهر کنترل شد مطابق استاندارد ايزو 14001 است استفاده کنيد. فرم از روش کد رمز 014 ارسال خواهد شد. اين فرم ها به صورتى تنظيم شده که مطابق استاندارد نه تنها سلامت محيط زيست که سلامت پر کننده ى فرم را نيز تضمين خواهد نمود.
12) براى اقامت در سوئيس لازم است در شعبه‎ى شهرستان ژنو هتل FISH (Fanous Intelligent Service Hotel) اقامت کنيد. در غير اين صورت بندهاى 4، 5، 7 و 13 و از اين حرف ها.
13) به علت نحس بودن حذف گرديد.
14) با توجه به اعلام اخير بانک مرکزى مبنى بر خشن شدن چهره ى روى دوهزار تومانى به علت استفاده از قابليت هاى امنيتى فراوان اين اسکناس غيرقابل استفاده در کليه ى معاملات درون و برون فانوسى است.
15)
16) بند قبل به نشانه ى احترام به پانزده تن از پرسنل جان بر کف ساحفافا که در اثر پرخورى پس از تقسيم چمدان قبلى به ديدار حق شتافتند خالى گذاشته شد. به فرموده خواندن اين بند را يک دقيقه طول دهيد تا يک دقيقه سکوت شبيه سازى شود.
ديگر ملالى نيست جز دورى شما. براى همه آرزوى سلامتى بر مبناى بندهاى 4، 5، 7 و 13 مى کنم.

والسلام على من اتبعنا
امير سرشمع رحيم مخکوک


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى