--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Sunday, April 04, 2004


پول گيت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

در راستاى اينکه مامور سيا قصد داشت يک عدد چمدان دلار به عنوان عيدى از جانب پل ولفوويتز به بچه هاى فانوس و دوستان برساند و يکى از دوستان ما در وسط راه چمدان را از دست او گرفته بود و به جاش يک عدد چمدان پر از اسکناس دو هزار تومانى به دست سردبير ما رسانده بود، در همين فاصله يک توطئه شوم ديگر بى ربط به اين توطئه شوم کشف و خنثى و ضبط و دى وى دى گرديد. اين توطئه اين بود که عده اى قصد داشتند در اسکناس چهره اى خشن از امام و اسلام نشان بدهند، لذا به جرم تشويش اذهان عمومى و ترويج خشونت حکم به جمع آورى اسکناس ها داده شد. بدين ترتيب دو هزارى ها روى دست سردبير ما باد کرد! آگاهان سياسى معتقدند که اين تحولات عن قريب در نظام طنز پرداز جمهورى اسلامى اتفاق خواهد افتاد:
- قاضى مرتضوى به جرم تشويش اذهان عمومى در بانک مرکزى را پلمب خواهد کرد و اموال و دارايى هاى آنرا به نفع هيات رزمندگان اسلام و مهديه تهران و ساير مصارف شرعيه ضبط و هبه خواهد کرد.
- حکم جلب لئوناردو داوينچى به جرم نقاشى فتنه بر انگيز لبخند ژوکوند که در آن موناليزاى صهيونيست هم خنديده و هم گريه کرده هم به ايمام فحش داده و هم اسلام را در خطر انداخته صادر خواهد شد.
- علما و بيوت به خروش خواهند آمد و کفن پوشان تمام اسکناس ها را به عنوان عوامل ترويج خشونت و نشان دادن چهره خشن از امام از دست مردم خواهند قاپيد. آگاهان معتقدند حاج حبيب با ديدن پول هاى جمع شده خوشحال خواهد شد.
- يک هيات نظارت بر چاپ اسکناس با حکم حکومتى آقا با اين اعضا تشکيل خواهد شد: دو نماينده از بيت رهبرى، يک نماينده از صدا و سيما، يک نماينده از جامعه اسلامى اصناف و بازار، يک نماينده از سايت بازتاب، يک نماينده از طرف حجت الاسلام دکتر حسن فريدون روحانى، يک نماينده از طرف جامعه مدرسين، يک نماينده از طرف مجمع تشخيص، دو نفر از فقهاى شوراى نگهبان(‌حقوقدانان محترم ميتوانند کماکان قو قو بازى کنند)، يک نماينده از بنياد حفظ آثار حضرت امام، يک نماينده از طرف کميته امداد امام، خود قاضى مرتضوى به خاطر خوشتيپى، يک نماينده از طرف بسيج، شهردار هميشه در صحنه تهران، رسول خادم به خاطر مرام و معرفت و ارزشى بودن و رييس فرهنگستان علوم به خاطر رودرواسى، سعيد ابوطالب هم پسر خوبى است او هم باشد.
- براى ديوانه شدن کافى است کمى تحولات ايران را دنبال کنيد. پس بهتر اين است که اصلا دنبال نکنيد! ما که پاک خل شديم ميريم مرخصى، شما را نميدانيم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى