--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, April 10, 2004


حل مساله جهان اسلام و آمريکا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

با توجه به اينکه معلوم شده که امروز نه تنها مساله فلسطين مساله جهان اسلام است ، بلکه مساله عراق هم مساله جهان اسلام است و کار دارد به جاهاى بد بد کشيده ميشود، با کمى تحقيق و تفحص معلوم ميشود که اصولا مساله آمريکا هم مساله جهان اسلام است، (خوشبختانه رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم به نصايح دشمن شناس گوش داد و وارد صحنه شد و تصميم دارد که امريکا را از باتلاق عراق نجات بدهد! ) در اين راستا راهکارهاى زير پيشنهاد ميگردد:

- راه حل اصولگرايانه : بريزيم تو عراق، انتقام خون شيخ احمد ياسين رو از خود خود آمريکا بگيريم، بعدش اون از باتلاق در مياد به ايران حمله ميکنه و به اين ترتيب مساله جهان اسلام حل ميشه.
- راه حل رهبرى : ‌با يک حکم حکومتى … ( ‌انقدر گفتم نخ نما شده ! )
- راه حل کد خدامنشانه نيروى سومى : همه يکصدا از هاشمى حمايت کنيم و بگيم بابا روى هم رو ببوسيد تمومش کنيد. ما هم قول ميديم کارى به کار شما بالايى ها چه اينور چه اونور نداشته باشيم.
- راه حل خاله زنکى : هر چى هست زير سر اون کاندى گيس بريده اس، يک شوهر خوب براى کاندى پيدا کنيم بره دنبال کار و زندگيش.
- راه حل اصولى : هر کدوم يک دلار جمع کنيم بديم به ديک،[چه اسم با مسمايى!] بگيم بابا بيا اين يک ميليارد دلار رو بزار جيبت تو هم خرج دارى،باهاش اون شرکت هاليبرتون رو بگردون، اين که ديگه اينقدر بزن بکش نميخواست. هر وقت هم نفت خواستى بيا چند بشکه ببر مهمون ما باش.
- راه حل فرهنگى : ‌يک چند تا فيلم تاريخى بسازيم بگيم بوش خنگ بياد تماشا کنه، بلکه لذت ببره و چند تا چيز بدرد بخور هم در اشغالگرى و کشوردارى ياد بگيره. [در حاشيه : بوش در عمرش يک کتاب تاريخى هم نخوانده ، روزنامه هم بندرت مى خواند.]
- ‌راه حل دوم خردادى : خاتمى را که بلا استفاده مانده و استعداد هاش داره همينطور هدر ميره به آمريکا صادر کنيم ، بلکه مردم آمريکا يک کم به فلسفه و يونان و مدينه النبى و چند تا چيز خوب ديگر علاقمند شوند و دست از سر مردم دنيا بردارند.
- راه حل مشکوک : جک استرا رو به عنوان رييس جمهور جديد آمريکا و ساير ملل آزاد جهان معرفى کنيم. بريتانيا با کوله بارى از تجربيات استعمارى در خدمت شما است.
- راه حل هودرى : يک وبلاگ به نام اسامه بن لادن بزنيم ، در اون از همه چيز معذرت خواهى کنيم و به همه هواداران بگيم که آتش بس اعلام کنند و با بقيه پول ها هر جا که هستند شاد و پيروز و تندرست باشند و خوش بگذرانند.

« هر جا که بزن بزنه ، پشتش بخور بخوره! » صمد آقا - در راه اژدها

در حاشيه : چيزى از چمدان دلار به ما نرسيد، ما هم از هر چى انگلوساکسونه جديدا بدمون مياد. يورو را برسان که در خدمت فرانسه و آلمان عزيز هستيم!

ماله کشى بعد از انتشار : همکاران در اتاق فرمان اشاره مى کنند که «مساله» رو بصورت «مسئله» بايد مى نوشتم. راستش ما آخر نفهميديم کدومش درسته، اين هم خودش يک مساله ديگر براى جهان اسلام شد!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى