--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, April 15, 2004


و اما (من فکر ميکنم) حکايت بود زين قرار
______________________
حسن راهجو



۱. دشمن شناس در پست ديروز به اين نتيجه رسيد که از امامزاده اصول گرايان افراطى هيچ معجزه اى به نام اصلاحات بر نمياد … . هنوز جوهر مرقومه مبارک ايشان خشک نشده بود که شاهد ديگرى از واشنگتن رسيد، آريل شارون در سفر آمريکا موفق شد از ضعف شديد کابينه بوش و حماقت شخصى او استفاده کند (شخصا فکر مى‌کنم که مشغوليت سنگين مشاوران جرج بوش در مقابل کميته تحقيق ۱۱ سپتامبر براى فلسطينيان گران تمام شد) و اميدهايى که در سال ۱۳۷۴ (با موافقت نامه اسلو) براى صلح در خاورميانه ايجاد شده بود، به ياس تبديل کند. جرج بوش با اين حمايت کامل حتى حزب ليکود اسراييل را هم غافلگير کرد. هم اکنون شارون با چراغ سبز کاخ سفيد موافقت نامه اسلو و در واقع تمام تلاشهاى دهه نود دولت‌هاى ليبرال آمريکا، اسراييل و فلسطين را دفن مى‌کند و طرح صلح خودش را (به سبک آمريکايى اسمش را مى‌گذاريم زندان بزرگ) به کرسى بنشاند. اين موفقيت را به برادران ارزشيمان در اقصى نقاط عالم تبريک مى‌گوييم.

۲. پر بيننده‌ترين سايت فارسى جهان و کهکشان ( درست حدس زديد! منظورم سايت بازتاب است) کم کم پرچم زرد را پايين مى‌کشد و پرچم سياه را بالا مى‌برد و ارزش پرت و پلاهايى که تحت نام پر طمطراق خط سوم (که همان خط اول است ولى سومش) بخوردمان مى‌دهد را نشان مى‌دهد.

۳. در مورد عراق: به نظر مى‌رسد که دوستان به اين نتيجه رسيده اند که روشى که در دهه هشتاد ميلادى در لبنان استفاده شد را دوباره در عراق آزمايش کنند. خطر اين قمار بسيار زياد است خصوصا که اسبى که روى آن داريم شرط مى‌بنديم (مقتدا صدر و جيش المهدى) بر عکس حزب‌الله، کاملا ضد ايرانى است.بنده بر عکس متفکران کبير بازتاب، فکر مى‌کنم حتى در صورت برنده شدن اين اسب هم به ما چيزى نمى‌رسد.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى