--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, April 30, 2004


صلوات مزورانه
ـــــــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

گوينده‏ي اخبار راديو و تلويزيون سخن آغاز مي‎كند:
با صلوات بر محمد و آل محمد .....
من ريا و دورويي را مي‎بينم كه در اين چند كلمه نهفته است و دارد به همه جا پراكنده مي‎شود. مشمئزكننده است. تلويزيون انگار ابزاري است براي به گند كشيدن همه چيز. مباركتان باشد آقايان. يك وقت نكند رودربايستي كنيد و به چيزي رحم كنيد. اي دايه‏هاي خاله خرسه! هر كار دلتان مي‎خواهد با هر چه زيبا و محترم است بكنيد. بدريد حرمت‎ها را.
...................................
شب وفات امام حسن عسكري است. گوينده‎ي اخبار راديو، شهادت امام حسن را تسليت و هم‎زمان آغاز امامت امام زمان را تبريك مي‎گويد. در طول روز وفات همه منتظرند تا شب شود و شور و شعف خود را نشان دهند. خورشيد تازه غروب كرده كه همان گوينده و يا يك بدبخت ديگري مي‎گويد:
آغاز حكومت و خلافت امام زمان مبارك باد!
و من ناراحتم از اين كه براي امامت هم تاج‏گذاري متصوريم و برايمان فرق مي‎كند كه شماره‎ي اماممان يكي افزوده شده و انگار كه امام زمان هم خوش‎حال از رسيدنش به حكومت است.
عده‎اي تخصص دارند در قشري برخورد كردن با همه چيز. فرقي نمي‎كند چه باشد. صدا و سيما هم البته به شدت از اين برخورد حمايت مي‎كند. آخر دين اگر قشري نباشد كه لاريجاني و عمالش و بالا دستي‎هايش از نان خوردن مي‎افتند. پس زنده‎باد رياكاري. درود بر قشري‏گري. مرده باد فكر و انديشه‎ي نو. پاينده باد حكومت عدل الهي جمهوري اسلامي!!!


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى