--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, April 29, 2004


سخنرانى رهبرى
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس

اين دوست ما رحيم ، براى اينکه بيشتر از اين فسفر نسوزاند که سرنوشت نامه سرگشاده انجمن صنفى مطبوعات به رهبرى چه ميشود، اين سخنرانى را در چند روز آينده پيش بينى مى کنم. خدا کند که جرج تنت هم از ما راضى شود و raise ساليانه بيشترى به ما بدهد. در هر حال اگر به آتش قهر رهبرى سوختيم و در بهترين حالت با نعلين ولايت تودهنى خورديم، از ما به مهربانى ياد آريد!

« خوب عده اى از اين آقايان که ما اکثر آنها را و سوابق شان را خوب ميشناسيم نامه به قول خودشان سرگشاده و چه و چه ميدهند، چيزى ميگويند که دشمن شاد کن است. دشمن براى آنها کف ميزند. بگردند اينها ببينند که چه چيزى مطرح مى کنند چه مى گويند، که بلافاصله دشمنان اين ملت در بوق و کرنا ميکنند. لابد يک جاى کار اشکال دارد. خوب بنده کرارا گفته ام با اينها کارى نداشته باشيد. اينها از اين نامه ها به رهبرى بنويسند. اشکال ندارد. الحمد لله ذره اى هم تکبر در من نيست. ليکن بدانند رهبرى اون روز که تکليف خود را بداند عمل خواهد کرد. [ تکبير ]
بدانند اين کسانى که بازيچه دست دشمن شده اند که رهبرى بيدار است، به فضل پروردگار آحاد اين ملت هم بيدارند، کسانى که در مخفيگاه ها خزيده بودند و دم نميزدند ديديد چگونه از سوراخ هاى خودشان بيرون آمده بودند و مطبوعات را پايگاه خود کرده بودند و تيشه به ريشه انقلاب و اسلام ميزدند. اگر نيروهاى مومن و بسيجى و فداکار وارد نميشدند، اگر رهبرى احساس تکليف نميکرد، اگر علما و مراجع وارد عمل نميشدند، اينها پدرمان را در مى آوردند. ليکن ملت توى دهن اينها کوبيد. [ تکبير ]
اين است عزيزان من، تا حرفى زده ميشود اينها ميگويند آزادى آزادى، ما خودمان يک عمر در راه تحقق آزادى بوديم، ما حاضريم جان خودمان را هم براى آزادى بدهيم، آنوقت شما ميگوييد آزادى؟ اين را هم بدانند همه آحاد اين ملت که اينها دنبال آزادى توطئه هستند. اينها مطبوعات را براى ضربه زدن به اين نظام و اسلام ميخواهند. عده اى از آنها آلت دست دشمنان اين ملت و عده اى از ساده دلان و ساده انديشان و فريب خوردگانى هستند که حد و حدود خودشان را نميدانند، اينها از عفو و رحمت نظام اسلامى و از غفلت مسوولان سو استفاده مى کنند. بدانند اينها که اگر به توطئه هاى خود خاتمه ندهند، ملت صبر نخواهد کرد و اينها را منکوب خواهد کرد [ تکبير ] »

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى