--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, May 10, 2004


رسوايى ملى ديگر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

انقدر اين قضيه هواپيما و فرودگاه امام مسخره است و انقدر درد آور است که اصلا نميتوان چيزى در اين مورد نوشت جز اينکه بر حال اين مملکت زار زار گريست، اصل شرافت سربازى براى کسانى مانند دامپزشک فيروز آبادى سردار افشار و سردار حجازى و ساير سرداران سپاه اسلام و همچنين دکتر محسن رضايى و ياران بازتاب به عنوان آتش بيار معرکه ظاهرا تعريف نشده است. آنها پول ميگيرند و قسم خورده اند که در جنگ و صلح ضامن جان مردم باشند نه قاتل آنها. بازى با جان مردم بيگناه مسافرين هواپيماى ايران اير - که با باک خالى و سرگردان بين فرودگاه امام و حرم امام و مهرآباد و تهديد به شليک به آنها و اسکورت با هواپيماهاى جنگى سرانجام در اصفهان به زمين نشست - براى قلدر مآبى و کشتن گربه دم حجله و النصر بالرعب و جانم بسيج بازى و فرمان کندن و ترمز براندن و کت در آوردن و نفس کش طلبيدن شرط عقل نيست. واقعا در اين مملکت چه ميگذرد؟ آقاى خاتمى شما بايد در اين مورد خاص شفاف و صادقانه جوابگو باشى. صريحا بگوييد که عرضه نداريد و کنار بکشيد آقا جان!‌
بر هر زن و مرد ايرانى مسلمان و غير مسلمان واجب است که نگذارند اين ديوانه هاى مجنون ترمز بريده به تکنولوژى هسته اى (‌نظامى يا غير نظامى) دست پيدا کنند که اگر چنين شود خودشان با کلاهک هسته اى به جان خودشان مى افتند، يا در اثر ندانم کارى يک فاجعه بزرگ براى ايران و کل بشريت درست ميکنند. ما لياقت اين شکر خوردن هاى زيادى را متاسفانه نداريم.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى