--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Saturday, May 08, 2004


فرودگاه بين المملى امام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
س.ع.دشمن شناس


اشاره: طرح عظيم چندين ساله فرودگاه بين المملى امام به اتمام رسيد ،اين طرح سه سال است که ميخواهد افتتاح شود، تا اينکه بدست مبارک سردار نوازندگى در يوم الله دوازدهم بهمن افتتاح گرديد، ليکن شروع به کار نکرد! علما معتقدند که افتتاح غير از شروع کردن به فعاليت است، مستحب است اول طرحى با سلام و صلوات و دعاى چشم زخم و وان يکاد افتتاح بشود ،چلو خورشتى داده بشود، بعد يواشکى ببينند اصلا طرحه کار ميکنه يا نه؟ با چند بار گند کارى و باى پس کردن خيلى از امکانات و مسير ها و قطع کردن خيلى از مدارات و عوض کردن برنامه هاى کامپيوترى (‌بر حسب مورد) يک شير بى يال و دم و اشکمى آغاز به کار کند، اين سناريويى است که مردم و مسوولين و علما - که «به فضل پروردگار امين ملتند» نود و نه درصد ميگويند فلان کار را بکنيد، مردم آن کار ديگر ميکنند - به آن عادت دارند . اما در مورد فرودگاه امام يک اتفاق خوشمزه ديگر هم افتاد و اين پروژه عظيم يک نماد زيبا از الگوى مردمسالارى دينى شد - که قرار است به تمام منطقه صادر کنيم ولى آمريکا نميگذارد - بعد از سه ماه آغاز به کار کرد ولى بعد از چند ساعت به دستور ستاد فرماندهى کل قوا بسته و توقيف شد!!

دشمن شناس البته خوشبختانه بيدار است و تحليل ميکند قضايا را، گشت ببيند فرودگاه امام و افتتاح شده به وسيله چپى ها را چرا راستى ها بستند؟ هر چه گشت موردى از سو استفاده مسوولان دلبند نظام پيدا نکرد، به قول عوام بخور بخور، البته شايد هم پشت پرده مواردى باشد ولى خوب اختلاف سليقه اندرونى حرم امن ولايى و اختلاف مبلغ شيرينى بين خواص گاهى از اين چيزها پيش مى آورد. باز دشمن شناس گشت ببيند نکند فرودگاه هم پايگاه دشمن (‌احتمالا پايگاه شکارى!) شده، و نفوذى ها و سيلى خورده هاى از اين نظام در آنجا لانه کرده اند، ديد دشمن چند سال پيش از طريق فرودگاه مهر آباد در رفته و الان هم دشمن در بى‌بى‌سى برنامه نيمرخ اجرا مى کند. البته گاهى دشمن در گويا نيوز طنز مى نويسد يا در صداى آمريکا و آلمان، در هر حال دشمن فعلا در رفته و قانون خوبى که مجلس پنجم تصويب کرده بود تا حدودى جلوى اين تو دهنى خوردگان از اين ملت را گرفت، بقيه حدود را هم خود ما ، يعنى ببخشيد خود آقا - رفته بوديم توى حس. قربانت بروم آقا که خيلى دوستت دارم. منهم دارم ذوب ميشوم - و سعيد عزيز اجرا کردند. پس دشمن منکوب شده است. مانده بود يک سرى گردن کلفت که آنها هم خوشبختانه با يک ترکه آلبالو سر عقل آمدند. پس قضيه چى بود:‌ دشمن شناس در سطح شهر گشت تا اينکه به اين پرده رسيد. عجب چه دليلى از اين محکم تر! باز هم کار کار آقا بوده حتما . قربانت بروم آقا که هر جا ميرويم تويى، اصلا ما هيچ نيستيم ، هر چه هستى تويى!! (‌من جدى جدى دارم ذوب ميشوم، نون تو کوره آقا است!)



منتظر افتتاح راه آهن بندر عباس دوبى باشيد.

افاضه بنده بعد التحرير : «اگر هم بنا باشد بين باند فرودگاه و قطار يکى را انتخاب کنيد، بايد قطار را انتخاب کنيد » س.ع.دشمن شناس، نوزدهم ربيع الاول هزار و چار صد و بيست و اندى

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى