--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, May 13, 2004


وقتي گرگ‏ها روباه مي‏شوند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

عمل جنون آميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در مسدود کردن باند فرودگاه بين المللى امام خمينى آن قدر وقيحانه بود که حتى سر و صداى درى نجف آبادى را هم در آورده است. حتما به خاطر داريد که آخرين قتل ها از سلسله قتل هاى زنجيره اى در پاييز 77 و در زمان وزارت ايشان در وزارت اطلاعات اتفاق افتاد و منجر به صدور آن اعلاميه ى مشهور و در نهايت استعفاى وى گرديد. هم چنين شايد به خاطر داشته باشيد که درى نجف آبادى پس از استعفا به عنوان رئيس ديوان عدالت ادارى منصوب گرديد و تا کنون نيز در اين منصب باقى است. ذکر اين نکته هم خالى از لطف! نيست که بازجويان متهمين قتل هاى زنجيره اى که افشاى نوار بازجويى آنان از همسر سعيد امامى و چند تن ديگر از متهمين همين پرونده افتضاحى به بار آورد و تا مدت ها نقل محافل بود و مجلسيان و ساير اصلاح طلبان اعتراضات گسترده اى به آن کردند پس از اخراج از وزارت اطلاعات به ديوان عدالت ادارى پناه بردند و حکم اخراجشان لغو گرديد. تصويرى که از بازجويان در آن نوار ديده و شنيده مى شد جز افراد بيمار، روانى و جنايت کار حرفه اى نبود.
به هر صورت چه شده است که فردى با چنين سابقه اى به اين عمل سپاه پاسداران اعتراض مى کند، سوالى است که من پاسخ محکمى براى آن نمى توانم پيدا کنم. يا کار سپاه خيلى افتضاح بوده و يا پشت پرده ماجراهاى عجيبى در جريان است و يا ما در مورد درى نجف آبادى اشتباه مى کرده ايم. کدام يک درست است؟ آيا براى خرم وزير راه و يا خود خاتمى اين قدر رمق باقى مانده است که ماجراهاى پشت پرده را افشا کنند؟ بالاخره آرزو بر نوجوانان که ما باشيم عيب نيست! هر چند قرار باشد اين آرزوها را با خود به گور ببريم!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى