--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, May 24, 2004


سلام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
علی آرام

سحر در شاخسار بوستانی
چه خوش می گفت مرغ نغمه خوانی
بر آور هر چه در سينه داری
سرودی،ناله ای ،آهی ،فغانى
(اقبال لاهوری)

به نام خدا وسلام
خيلى خوشحال شدم که منو تو جمع فانوسيان قبول کرديد. اون نوشته وعکس سمت چپ؛ و اِسم اسطوره ای که برای وبلاگتون انتخاب کرديد نشوندهندهء فکر و دغدغه ايه که پشت اين صفحه خوابيده و اميدوارم در اين راه هم حرکت کنه. توی اين دنيا هيچ چيزی قشنگتر و بهتر از اين نيست که چند نفر با هم از روی محبت دست هم رو بفشرند و کاری برای اصلاح ،صلح و دوستی و.... انجام بدهند.
من معمولا نوشته های زيتون رو می خونم شايد برای سادگيش شايد هم برای اينکه آدمها رو بشناسم و فکر کنم از اونجا لينک (پيوند) شدم به فـــــــــــانــــوس.
ديروز دوم خرداد بود. به دوم خرداد به هر نظر که نگاه کنيم روز فراموش نا شدنيه .من اولين تجربه سياسيم رو اون روزها داشتم واز اون روز تا بحال خيلی چيزها تغيير کرده ،هـــــــم من و هــــــــم زمانه وحالا هفت سال از اون موقع گذشته .
تـــــابــعــــــــــــد بــــــدرود

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى