--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, May 31, 2004


بازی
ـــــــــــ
خردورز


به مناسبت گشایش مجلس هفتم به منتقدان نومید، براندازان کوچک، سیاست بازان روزنامه و اینترنت وکلیه آرزومندان آرزو به دل توصیه می شود برای تمدد اعصاب و تزریق شادی و امید، از امروز بازی را جدی بگیرند. اگر بازیی به خاطرتان نیامد کافی است خود را به کودکی خود بسپارید. این حرفهای جدی را رها کنید که ما باید مبارزه کنیم. جنبش اصلاح طلبی باید خود را اصلاح کند. ما باید استراتژی تعیین کنیم و و و و؟!؟! بیایید بازی کنیم. مبارزه تنها حریف را ورزیده تر و خشن تر می سازد. مبارزه با حریفی که هیچ گونه قاعده ای برای مبارزه اش قائل نیست، محکوم به شکست است. آیا شما حاضرید هر رذیلتی حریف از خود نشان داد، شما هم رذیلتی مشابه بروز دهید. اگر مانند من این گونه نیستید، پس یک سر از خیر مبارزه بگذرید. تغییر سرانجام فرا خواهد رسید و آن زمان حتی دیوها هم یارای مقاومت در برابرش را نخواهند داشت. کسی نمی تواند زندگی را از ما بگیرد. کسی نمی تواند لذت زیستن را از ما بگیرد. پس بیایید بازی کنیم. مار و پله چطوره؟ وسطی؟ فوتبال؟ بگید دیگه :))

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى