--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, June 03, 2004


يتيم شديم !
ـــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

بچه‎ها جرج استعفا كرد. يتيم شديم. من كه فكر مي‏كنم اين جرج كثيف (منظورم اين يكي نيست. اون يكي جرج است) به زور استعفا را بهش تحميل كرده است. تازه اعلام كرده كه علت استعفا مسايل شخصي است. مگر مي‏شود كه زن رئيس سيا به خاطر اين كه شب‎ها دير به خانه مي‎آيد او را تهديد به طلاق كرده باشد و او هم استعفا كرده باشد. به هر حال بچه‎ها يتيم شديم رفت. با رفتن جرج تنت ديگر از چمدان ممه‏دان دلار ملار هم خبري نخواهد بود. در مصرف دلار صرفه‎جويي كنيد تا ببينيم اين يارو جديده جوابمان را مي‎دهد يا نه.
من همين دي‎شب از قضيه باخبر شدم. يعني او به من ايميل زد و قضيه را اطلاع داد. البته چمدان آخر را هم ديشب برايمان فرستاده و تا مدتي ورشكست نمي‏شويم. متن ايميل ايشان به قرار زير است:

رحيم عزيز
ممنون از اين كه برايم پيك زدي. باز هم شما ايراني‎ها. اين نامردها كه سال تا سال خبري از آدم نمي‎گيرند. امروز صبح آمدم سر كار ديدم روي ميزم نامه گذاشته كه يا استعفا مي‏دهي و يا اين كه استعفا بده! بالاخره بعد از هفت سال جان كندن در اين سيستم دولتي مسخره مرا بيرون كردند. در اين سيستم هر كس كم‎تر كار مي‎كند بيش‎تر پاداش مي‎گيرد. همين كريسمس بود كه بوش به همه‏ي كابينه نفري دو تا سكه‏ي بهار آزادي هديه داد ولي به من فقط يكي داد و آن هم امامي بود كه قيمتش كم‏تر است. راستش من اصلا ناراحت نيستم كه دارم مي‎روم. يك شركت خصوصي اطلاعاتي زده‎ام و دارم بخش‎هاي نظامي اطلاعاتي آمريكا را كه دارد خصوصي مي‎شود تحويل مي‏گيرم. به هر حال اين خصوصي‎سازي ما را هم عاقبت‏به‏خير كرد. اميدوارم دولت هم روزي خصوصي‎سازي شود تا اين بوش احمق هم خصوصي بشود. ما كه رفتيم. باقي بقاي شما. آخرين چ را هم فرستادم. نوش جانتان. به بروبچز فانوس سلام برسان. خدا آخر و عاقبت شما را با اين مردك ديوانه به خير كند.

اردتمند
جوجو


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى