--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Friday, June 11, 2004


يا عمو سام!
وقتي بوش به كمك اسلام مي‎آيد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رحيم مخكوك

چه كسي فكر مي‏كرد بوش طالبان را كه دشمن قسم خورده‏ي ما بود از ميان بردارد و كربلا و نجف و ساير اماكن مقدس عراق را از يوغ صدام برهاند و در واقع راه كربلا را آزاد كند؟ حالا در بسياري از جاده‎هاي ايران اين تابلو نصب شده است: كربلا، .... كيلومتر.
همه به خاطر داريم كه از قديم مي‏گفتيم و مي‎شنيديم كه راه قدس از كربلا مي‏گذرد. به نظر مي‎رسد بوش بايد اين كار نيمه‎تمامش را با آزادسازي قدس شريف به انجام برساند. البته نحوه‏ي انجام اين عمل به اين راحتي‎ها قابل پيش‎بيني نيست. ممكن است در به‎ترين حالت بوش (و يا جانشينش كه خدا كند ديوانه نباشد) به شارون فشار آورد كه با فلسطيني‎ها يك صلح عادلانه را امضا كند. در اين صورت قدس شريف هم آزاد مي‎شود و ما مي‎توانيم براي زيارت به آن جا برويم. هم‏چنين ممكن است آمريكا به ايران حمله كند و نقشه‎ي خاور ميانه‏ي بزرگ را با اشغال ايران ادامه دهد. در اين صورت راه قدس پس از كربلا از تهران گذشته است و روابط با اسرائيل كه برقرار شود، قدس هم آزاد شده و ما مي‎توانيم براي زيارت به اسرائيل برويم.
به هر حال وضع خاور ميانه وضع خوبي نيست. و در اين وضع بد ايران و ساير كشورها و گروه‏هايي كه مي‎خواستند قدس را آزاد كنند نتوانسته‎اند كاري بكنند و چشم اميد همه به آمريكاست. يا عمو سام! بجنب ديگه بابا! گوشي رو وردار!

در حاشيه: اين چند روز گيلان بودم. چه قدر بوي ميرزا كوچك خان مي‏دهد اين خطه‎ي سرسبز. ياد خيانت‎هاي داخلي و خارجي و اشغال نظامي و سياسي ايران در آن روزها كه باعث شد غيرت و غرور اين مرد بزرگ در زمستاني پليد بخشكد همه جا با من بود. خدا كند آمريكا به ايران حمله نكند.


 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى