--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Monday, June 14, 2004


وزارت قطع ارتباطات
______________
رحيم مخكوك

بالاخره آقايان نتوانستند خود را کنترل کنند و blogspot را فيلتر کردند. نقطه ته خط نام بسيار زيباى وزارت قطع ارتباطات را به وزارت خانه اى اختصاص داده است که خاتمى نامش را با سروصداى فراوان عوض کرد تا اعلام کند که این وزارت خانه قرار است از دومين مافياى بزرگ دولتى ايران (پس از وزارت نفت) به مرکزی برای گسترش IT تبديل شود. متاسفانه اين خواب خاتمى هم تعبير نشد. به نظر مى رسد اين اقدام در راستای انتقال وبلاگ های فارسی از blogspot به persianblog صورت گرفته باشد. بر هر عقل سليمى هم واضح و مبرهن است که persianblog بسيار مشکل امنيتى دارد. ما تمام فريادمان اين است که به شما اعتماد نداريم و آقايان مى گويند که به آغوش گرم ما بپيونديد و در آن آرام گيريد. روزگارى نه چندان دور خواهد رسيد که به اين اقدامات مذبوحانه به ديده ى تمسخر نگاه خواهند کرد و قضاوت بى رحمانه ى تاريخ انتقام ما را از آقايان خواهد ستاند.
البته اين اقدام يک بار ديگر نيز انجام شده بود و بعد از چند روز آقايان به حماقت خود پى برده blogspot را از فيلتر حذف کردند.
اقداماتى که براى مقابله مى توان انجام داد:
فرستادن ايميل هاى فراوان به آدرس هاى مختلف از جمله سايت هاى مختلف دولتى، افرادى مثل ابطحى، خبرگزارى هاى بزرگ دنيا مثل BBC و CNN و سازمان هاى فرهنگى مثل يونسکو.
ارسال نحوه ى دور زدن فيلتر به صورت ايميل و قرار دادن در سايت براى هر کسى که مى شناسيد.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى