--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Thursday, July 01, 2004


صبح بخير!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسا صائبى

حاج حسين آقا بالاخره تشريف آوردند و از آنجايى که همه جنايتکاران عالم در پررويى از همديگر سبقت ميگيرند، به رييس دادگاه صبح بخير گفتند و جرج بوش را يک جنايتکار توصيف کردند برگه ها را هم امضا نکردند، خوب تا اينجاى کار را پيش‌بينى ميشد کرد. اما اين چه قيافه اى است که براى خودش درست کرده است ؟ اين ريش قلب بعضى ها را که جنايتکار جنگى نيستند ولى متهم به جنايات حقوق بشرى هستند ريش کرد. آن کت و شلوار راه راه طوسى و پيراهن سفيد ، اصلا چرا اين مرد انقدر لاغر شده ؟ اين مدل گردن و فرش شدن ريش از زير ابرو تا وسط گردن تا آنجا که يادمان است مدل دهه شصت خودمان است (‌الان البته تيپ ارزشى روز مدل گردن کلفتى، با ريش کادر شده و تيغ تيغى است . معمولا هر چه ريش تيغ تيغى تر و گردن کلفت تر باشد ليبرال ها بيشتر ميترسند! ) هر چه هست اين هم يک توطئه کثيف و غير بهداشتى ديگر از جانب دشمنان اسلام و مسلمين است ، ميخواهند اسلام را بدنام کنند . بابا جون براى حفظ اسلام و نظام هم که شده يک بسته تيغ ژيلت بگيريد يواشکى بزاريد توى جيب کت حاجى!

صبح حضرتعالى هم که بحمدالله از دشمنان «دشمن» هستيد بخير!

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى