--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

يک وبلاگ گروهی در عرصه‌ی سياست، اجتماع و فرهنگ

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Wednesday, July 14, 2004


اعتراف گرفتن با سوزن ته گرد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
علی آرام

تقريبا کسی نيست که فيلم مصايب مسيح رو نديده باشه گذشته از ايمان يک انسان از يک بعد ديگه هم می شه بهش نگاه کرد و اينه که چطور ممکنه يک آدمايی اينقدر وحشی باشند که حتی نه از روی عصبانيت بلکه از روی خوشی ومسخره بازی يه آدم رو اينجوری داغون کنند .من که خودم برای بدترين آدمها هم نميتونم تصور همچين شکنجه هايی بکنم. اگر قرار به مجازات هم باشه خود خدا تنها کسيه که می تونه و صلاحيت مجازات رو داره.

اصل موضوع اينه که يکی از دوستام سربازيش نيروی انتظامی افتاده، ميگه اونجا آگاهی برای اعتراف گرفتن کارهای خفنی انجام می دهند، کارهای سادشون اينه که پلکهای طرف مورد سوئ ظن رو با چسب میچسبونند و يه لامپ هزار رو بروی چشمش روشن می کنند دم دقيقه يه سقلی می زنندش تا از روی فشار و بيخوابی اعتراف کند. از کارهای ديگشون که حسابی حالم رو گرفته اينه سوزن می کنند داخل بدن آدم، حتی جاهای حساس بدن، اينقدر اينکار رو می کنند که بدبخت اعتراف کنه بعدش اين اعتراف رو کتبی می کنند و بعد می نشونندش جلوی دوربين تا اعتراف بکنه.اينکارا برای موادمخدر وقتل آشکارا انجام می شه حالا اگه اين کار به صورت يه روند در بياد (که درامده)؛ چند روز ديگه يه دانشجو رو جلو دانشگاه بگيرند يا چيزای ديگه با اين سابقه و حکمهايی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی و.. دارند فکر کنيد چه بلايی سرش ميارند .جلوی اين کارها بايد گرفته بشه .شکنجه کردن با هر اسم وبه هر دليلی کار غير انسانی و زشتيه و بايد جلوش گرفته بشه.

تا بعد بدرود.

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آیینه فانوس (رها از فیلتر)

آخرين مطالب فانوس

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

آرشيو

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى